pärjäisitkö päivässä tällaisella ruokamäärällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenna

Vieras
syöt 2 kertaa päivässä: aamulla ja illalla. ruoka on aamulla 2 palaa leipää, sen päällä margariinia ja juomana on lasi vettä. illalla syöt kaurapuuroa ja juot lasin rasvatonta maitoa sekä syöt omenan.

Mulla ei tuo syöminen aina muistu mieleen.
Aamuisin ei maistu kuin aamukahvi,
lounaalla (olen päiväkodin pienten ryhmässä töissä) syöttelen lapset ja kiikutan nukkumaan ja saatan iltapävällä pihalla muistaa, että ai niin! unohtui oma ruokailu :D
Kotiin tullessa on sitten niin nälkä, että huitasen samantien pari weetabixia ja
illalla ennen nukkumaanmenoa muutaman voileivän.

Yleensä syön kuitenkin yhden lämpimän aterian salaatteineen päivässä, mutta en jaksa kovin isoa annosta ja illalla pari voileipää. Koskaan en syö aamulla.

Voisin kuvitella, ett jos olis ainut mahdollisuus ni sit, mut jos kaapissa olis jotain, ni kyllä se hukkuis mun kitusiin:)

Ja kiukkunen olisi ku mikäki, eli jo lähipiirin takia toivon, ettei tuolla tavalla joudu elelee ikuna. Tai toisaalta, ku keho tottuu ni ei se varmaan sit enää tuntuis vaikeelta.

No nyt mulla kyl on edessä, ett syön aamupalan(pari leipää) "lounaaks" pari leipää niin ikään, iltapäivällä kotiruokaa ja iltasin en oo ikinä syöny mitään(pinttyny päähän, ett "kuuden jälkeen syöminen lihottaa";)), tai sit vaan hedelmän.

Mut tsemppiä sulle kuukauteen ja neutihan sit kuukaudne jälkeen kunnon annos hyvää ruokaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miks siun pitää syödä kuukaus noin?

koska mun täytyy laihtua kokoon 34 ja pitää säästää, joten säästän ruuassa.

No jos tuolla tavoin haluat laihtua, ni älä nyt hirveesti ostele 34 kokosia vaatteita. Tuskin ehdit kovin pitkään niitä käyttää, ennen ku kilot tulee takasi korkojen kera(80% palaa lähtöpainoon löysempänä).

Tän ei tokikaa oo tarkotus lannistaa, mut suosittelisin toisenlaista painonpudotusta, joka saattaa tai ekstääki pitempään, mut tulokset vois olla helpompi säilyttää. Ellet sit kykene syömään loppuelämäs tuolla tavalla..

Minkä kokoinen oot nyt?
Ei tuo kovinkaan terveellinen tapa kyl ole.. :/

38
tiedän, mutten näe muuta keinoa. :|
Kai tiedät myös et sun pitäs syödä sit myös tohon tyyliin loppuikäs jos meinaat pysyä tuossa koossa. Mitkä sun mitat on? Miksi kiire?

voisin pärjätäkin.. mä oon ihan pösilö välilä ja unohdan täysin syödä. mun aamupalaan kuuluu puolenpäibän aikaan kuppi teetä ja illalla sitten ihmettelen miksi koskee päähän..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minkä kokoinen oot nyt?
Ei tuo kovinkaan terveellinen tapa kyl ole.. :/

38
tiedän, mutten näe muuta keinoa. :|
Kai tiedät myös et sun pitäs syödä sit myös tohon tyyliin loppuikäs jos meinaat pysyä tuossa koossa. Mitkä sun mitat on? Miksi kiire?

koko on 38 tällä hetkellä. tavoite on 34. ei mun tarvi tätä jatkaa ku kuukaus, en liho helpolla. haluan laihtua äkkiä ja säästää mahd. paljon.

Yhteistyössä