J
jenna
Vieras
syöt 2 kertaa päivässä: aamulla ja illalla. ruoka on aamulla 2 palaa leipää, sen päällä margariinia ja juomana on lasi vettä. illalla syöt kaurapuuroa ja juot lasin rasvatonta maitoa sekä syöt omenan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pitempäänkin?:Kyllähän viikon-pari pärjää vaikka syömättä. Juoda pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Alkuperäinen kirjoittaja Pitempäänkin?:Kyllähän viikon-pari pärjää vaikka syömättä. Juoda pitää.
kuukausi pitäisi jaksaa jatkaa näin.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks siun pitää syödä kuukaus noin?
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks siun pitää syödä kuukaus noin?
koska mun täytyy laihtua kokoon 34 ja pitää säästää, joten säästän ruuassa.
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks siun pitää syödä kuukaus noin?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks siun pitää syödä kuukaus noin?
Minkä kokoinen oot nyt?
Ei tuo kovinkaan terveellinen tapa kyl ole.. :/
Kai tiedät myös et sun pitäs syödä sit myös tohon tyyliin loppuikäs jos meinaat pysyä tuossa koossa. Mitkä sun mitat on? Miksi kiire?Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks siun pitää syödä kuukaus noin?
Minkä kokoinen oot nyt?
38
tiedän, mutten näe muuta keinoa. :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai tiedät myös et sun pitäs syödä sit myös tohon tyyliin loppuikäs jos meinaat pysyä tuossa koossa. Mitkä sun mitat on? Miksi kiire?Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miks siun pitää syödä kuukaus noin?
Minkä kokoinen oot nyt?
38
tiedän, mutten näe muuta keinoa. :|