Pariutuneet: Kumpi lähtisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Tämä kysymys on pariskunnille joilla on yhteisiä lapsia. Eli:

Olette kotona koko perhe: äiti, isä ja lapset. Sit yksi lapsistanne saisi sairaskohtauksen ja se pitäisi toimittaa sairaalaan. Kumpi teidän perheestä lähtisi: isä vai äiti? Ja miksi?

Syy tähän kysymykseen on se kun olen kuullut noista tuttavien lasten sairaalareissuista ja aina ne on hoitanut äiti. Vain yhden perheen osalta ne hoitaa isä.

minä.en vois jäädä kotiin vaan haluan olla lapseni lähellä kun sairas.isä taas on niin herkkä,että parempi jäädä kotiin,kun ei oikein kestä tuollaisia tilanteita

Meillä on silleen, että se menee kuka ehtii.
Tosin, minulla on lyhyempi jonotuspinna, että mieluummin laitan isän asialle. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä lähtisin koska ymmärrän enemmän terveyteen liittyvistä asioista yleensäkin.

Näin meilläkin. Ja muutenkin, kun mies on sellainen tuppisuu, joojoo-mies, ei varmaan osaisi vaatia hoitoa tarvittaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Iskä varmaan. Ainakin aiemmin on asia mennyt niin.

Mä olen sellain panikoija ettei mistään tulisi mitään, enkä mä itse voi sille mitään.

Meillä asia taas toisinpäin. Mun pää jotenkin kirkastuu kun tulee tiukka paikka, keskityn ja olen hyvin rauhoittava. :) Mä olin tällainen jo lapsena. Kerran 8-vuotiaana istuin äidin kanssa ambulanssissa kun äitiä vietiin kiireellä sairaalaan. Mä se pidin äitiä kädestä ja rauhoittelin, että kaikki menee hyvin. Musta olisi pitänyt tulla lääkäri! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä lähtisin koska ymmärrän enemmän terveyteen liittyvistä asioista yleensäkin.

Minä. Juuri tästä syystä. Enkä kestäis olla epätietoisuudessa siitä mitä sairaalassa tapahtuu. Eikä mies välttämättä kestä olla sairaalassa.

Yhteistyössä