K
kate
Vieras
Me idiootit maksettiin isän henkilökohtaiset verorästitkin kuolinpesän varoista kun ei kukaan kertonut että ne unohdetaan!! Ei kertonut edes perukirjan tehnyt lakimies.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kate:Me idiootit maksettiin isän henkilökohtaiset verorästitkin kuolinpesän varoista kun ei kukaan kertonut että ne unohdetaan!! Ei kertonut edes perukirjan tehnyt lakimies.
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:Mun broidi on täys deeku ja sillä ulosotto velkaa ihan v.itusti! ja jos mä joutuisin ne perillisenä maksamaan kun se heittää henkensä ni mä olisin tehnyt jo ajat sitten ittelleni hirttosilmukan!
Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:Mun broidi on täys deeku ja sillä ulosotto velkaa ihan v.itusti! ja jos mä joutuisin ne perillisenä maksamaan kun se heittää henkensä ni mä olisin tehnyt jo ajat sitten ittelleni hirttosilmukan!
sinä kirjoitat todella rumasti omasta perheen jäsenestäsi! tuskin hänkään sinusta tuohon sävyyn puhuu ihmiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:AnnaManna antoi hyvän neuvon, siis kannattaa ottaa yhteys oikeusaputoimistoon. Mun käsittääkseni siellä asioiminen on ilmaista.
Niin ja osanottoni :hug: