parisuhteessa oleville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lissu81;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lissu81;)

Vieras
pitääkä parisuhdepäivä. nykymaailma on niin kiireinen ja stressaava että parisuhdetta on hoidettava. Itse voi päättää mitä tekee.
(romanttinen tunnelma, itse valmistettu illallinen)

Hyvää naistenpäivää kaikille!

..Ollaan pidetty. Viikon jatkunut nalkutus ja välien pilaaminen mustasukkaisuuden takia ystäväpariskunnan kanssa oikein kruunasi tämän naistenpäivän. Sain vaaleanpunaisia kukkia tänään, en oikein tiedä pitäisikö mun kapsahtaa mieheni kaulaan vai vetää itseni jojoon :(

Meillä on kaikki päivät parisuhdepäiviä. Välillä parempia, välillä huonompia, mutta aina aloitetaan seuraava aamu tyytyväisinä. Kun parisuhdetta hoitaa koko ajan jatkuvasti pieninä annoksina, ei pääse syntymään mitään kuoppia. Välillä voi olla viileämpiä kausia, mutta mitä siitä. Molemmat jos ovat henkisesti vakaita niin ei ole mitään syytä miksei suhde toimisi ihan omalla hyvällä painollaan. Lahjoja ja kukkia en tarvitse, toki niitä on joskus mukava saada, mielellään ihan tuosta vaan, ei välttämättä juuri merkkipäivänä, niin kuin mieheni tekeekin. Yhteinen aika riittää, ja joskus vain muutama sana. 10 vuotta yhdessä ja edelleen rakkaus huipussaan.
Hyvää naistenpäivää teillekin!