Tyttäresi on nuori äiti. Sisarenikin sai aikoinaan tytön saman ikäisenä. Nyt tyttökin on jo äiti ja sisareni isoäiti.
Juhannus meni mukavasti. Tytär tuli yöllä kotiin kavereiltaan.
Tänään tein pannarin ja se on jo syöty yhtä palaa vaille.
Istuin ruokapöydässä ja tytär tuumasi minun näyttävän intiaaninaiselta. Ihoni on kuulema niin oranssi ja hiukseni tummat sävytyksen jälkeen. En ikinä löydä kaupasta oikeaa sävyä. Heti perään hän totesi, että kirjoitan jutun heti nettiin. Lupasin etten kirjoita, mutta kirjoitin kuitenkin.
Kristallipallopalstalla minun on sanottu eläneen kaksikin elämää muinaisessa Egyptissä. Mokkasiineja en omista, mutta kuka vain voi kävellä kengissäni, jos tekee mieli kritisoida höpinöitäni.
Kuuntelen Helsinki-Iskelmää. Helsingissä lähes kaikki taksit on ko. radiokanavan mainoksia täynnä.
Pia Koriseva puhuu puuta heinää nyt mm. juhannusaioista.
Odottelen tässä Suomi-filmiä Kaksi vanhaa tukkijätkää.
Nimimerkki Rouva pallopalstalla kertoi käyneensä jo 11 kilometrin juoksulenkillä. Kaipa tästä kohta pitää lähteä lenkille.
Viilataan pilkkua jossakin muualla kuin Elleissä. Ellit on mukava henkireikä. Olen joutava eläjä. Lapset jo isoja ja miehiä en saa vaikka hommaisin lasson, pyssyn tai jonkun paremman jahtivälineen. Ehkä intiaaninaiset voisivat heittää muutaman ikivanhan vinkin aiheesta.