Parisuhteessa elävät, Kuka teillä perkaa kaapit?

eli siis kuka teillä käy läpi esim, vaatekaapit ja siirtää käyttökunnottomat ym. pois sieltä ja järjestää kaapin?

Ja tämä gallub vaan siitä syystä et rupesin miettimään että onko sellaista miestä olemassa joka ihan itse siivois kaappeja ja siirtäs käyttämättömät vaatteensa eteenpäin.

Niin ja meillä siis minä käyn läpi kaapit ja kerään sieltä pois rikkinäiset (ja miehelle niin rakkaat) vaatteet ynnä muut.

Kookoo
Omat vaatteet kummallakin eli kumpikin käy läpi omansa. Yhdessä siirretään kamat UFFiin tai myydään kirppiksellä. Ei meille rikkinäisiä vaatteita kerry, kun vaatteet muuttuvat huonokuntoisiksi jo paljon ennen hajalle menoa. Mieheni pukeutuu sitä paitsi paljon minua laadukkaammin muutenkin. Miehelläni on myös enemmän kenkiä kuin minulla... (ja pelkkiä italialaisia). Taitaapi olla metroseksuaali tuo oma kulta :)

No, tuota.. kyllä se taitaa olla ihan molemmat kun meillä käy läpitte. Yleensä se yritän olla minä ihan yksin, mutta äljäke änkeää aina messiin kun tietää etten mie muka henno heittää kaikkea tarpeetonta veke :whistle:

vieras
Meillä kyllä mies :( Mä olen silleen siisti, että siirrän kaiken johonkin kaappiin/laatikkoon ja en ikinä tohtisi luopua mistään ja mies sit siivoo niitä mun perästä :D

Olen siis siisti, mutta en järjestelmällinen, mutta mies on sit taas tosi järjestelmällinen.

minä
minä siksi koska miehellä ei omasta mielestään ole siellä kaapissa mitään mitä tarttee heittää pois. Viimeksi kun siivosin sen kaapit niin heitin 10 vuotta vanhat entisen työpaikan työvaatteet pois - niitä olis kuulema voinu vielä remonttihommissa käyttää

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
minä siksi koska miehellä ei omasta mielestään ole siellä kaapissa mitään mitä tarttee heittää pois. Viimeksi kun siivosin sen kaapit niin heitin 10 vuotta vanhat entisen työpaikan työvaatteet pois - niitä olis kuulema voinu vielä remonttihommissa käyttää
Peesi. Paitsi se änkee sitten mukaan ja joka rääsystä pitää tapella ennen kuin sen saa heittää pois. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kookoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Wau, eli sellaisia miehiä oikeasti löytyy :flower:
No puolensa ja puolensa. Voi arvata vaatekulut metroseksuaalin kanssa =)
No juu voin kuvitella, jos myötäinsä siellä vaatteet vaihtuu uusiin. Mutta en valita tuosta omastakaan eipähän tuo niin suuri homma loppujen lopuks ole käydä kaappeja läpi :)

Yhteistyössä