Parisuhteessa elävät, Kuka teillä perkaa kaapit?

meillä
mies hastraa kaikki,eikä mitään saa koskaan heittää pois. (heitän salaa 10-vuotta vanhoja kamppeita) ei se voi laittaa pois vaikka ei ikinä pistäiskään. Mies vetää kaapista kyllä kaikki lattialle,mutta sitte kun pitäis laittaa takasin niin se jää mulle. Eli meillä talon rouva hoitaa kaiken tuon!

Rukoilijasirkka
Minä en millään tekis sitä. :( Viimeksi minut pakotettiin laittamaan vaatteet poistettavien ja säilytettävien kasaan. Mies oli niin kiltti, että laittoi ne sitten takaisin kaappiin.

Meillä
siivotaan yhdessä vaatehuone. =) Ja mies viikkaa liinavaatekaappiin lakanat jne. Keittiön kaapit siivotaan yhdessä, tosin mies siivosi ne justiinsa melko itsenäisesti, mä menin sitten vähän auttaa. ;) Mutta mulla on muutenkin siisti ja ihana mies! Tuo siivoaa kotia ihan vapaaehtoisesti muutenkin. :heart:

Meillä sitä tekee molemmat.
Mies tosin luopuu omistaan kynsin ja hampain, niissä pitää olla vähintään 2 reikää. :LOL:

minä pidän järjestyksessä (tai no, tulkinnan varaa on) mutta mies on yleensä se joka heittää jotain pois. minä en niinkään ku "niistä voi tehä jotain" ja sitte ne jää sinne kaapin pohjalle josta ne joku löytää ja laittaa roskiin, tai sitte ne vaan jää.

kato pitäähä tuleville polville kledjuja jättää :whistle: varsinki vanhoja rikkinäisiä kalsareita.

Boogyman
tehdään yhdessä....tosin meillä perataan vintti ja sen jälkeen viedään alakerrasta vaatteet sinne ja siinä on sitten se oravanpyörä....meillä kun ei mahdu vaatteet alaketaan kaikki niin vintillä on sitten suurinosa.

vieras
Meillä molemmat siivoaa omansa. Tosin miehelle tekee enemmän tuskaa luopua omistaan kuin mulla. Vai tuntuuko se vain siltä? Lapsen kaapin siivous on kyllä mulla ja muut kuin vaatekaapit käydään yleensä yhdessä läpi.

Yhteistyössä