Ei sun tarvii mun tapaa elää ymmärtää tai hyväksyä, emme edes tunne toisiamme...mutta yhtä asiaa ihmettelen..jos musta tuntuu että sä piilov*ttuilet ja nyt tuntuu entistä enemmän siltä, niin millai mä pilasin viimeiset mahdollisuuteni sillä että kerroin myös sinulle miltä sun asenne tuntuu?En vittuile vaan kerron oman mielipiteeni aivan kuten itsekin kerroit. Et ymmärrä tapaani elää enkä ymmärrä sinua, vaikka yritän. Pilasit sen viimeisen mahdollisuuden ihan itse kiroilemalla ja puhumalla rumia. Olen aidosti onnellinen miehen kanssa, mutta emme elä samalla tavalla kuin sinä. Vaikka yhteinen kieli puuttuu, niin kaikesta huolimatta rakastamme toisiamme. Ymmärrätkö, että meille seksi ja rakkaus ovat kaksi aivan eri asiaa?
Sä uhriudut tai ainakin yrität, vedät rasismikortin esille joidenkin kanssa jolla yrität läpsiä vastapuolta naamaan ja sitten ikäänkuin rivienvälissä tuomitset muut joille seksi on osa parisuhdetta.
Toivottavasti sentään ymmärrät ettei niitä lapsia tuo haikarat, vaan sitten sun ikäänkuin ehkä pitäis olla sen miehesi kanssa intiimisti.