Parisuhteeseen miehen kanssa eikä meillä ole yhteistä kieltä. Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En vittuile vaan kerron oman mielipiteeni aivan kuten itsekin kerroit. Et ymmärrä tapaani elää enkä ymmärrä sinua, vaikka yritän. Pilasit sen viimeisen mahdollisuuden ihan itse kiroilemalla ja puhumalla rumia. Olen aidosti onnellinen miehen kanssa, mutta emme elä samalla tavalla kuin sinä. Vaikka yhteinen kieli puuttuu, niin kaikesta huolimatta rakastamme toisiamme. Ymmärrätkö, että meille seksi ja rakkaus ovat kaksi aivan eri asiaa?
Ei sun tarvii mun tapaa elää ymmärtää tai hyväksyä, emme edes tunne toisiamme...mutta yhtä asiaa ihmettelen..jos musta tuntuu että sä piilov*ttuilet ja nyt tuntuu entistä enemmän siltä, niin millai mä pilasin viimeiset mahdollisuuteni sillä että kerroin myös sinulle miltä sun asenne tuntuu?
Sä uhriudut tai ainakin yrität, vedät rasismikortin esille joidenkin kanssa jolla yrität läpsiä vastapuolta naamaan ja sitten ikäänkuin rivienvälissä tuomitset muut joille seksi on osa parisuhdetta.
Toivottavasti sentään ymmärrät ettei niitä lapsia tuo haikarat, vaan sitten sun ikäänkuin ehkä pitäis olla sen miehesi kanssa intiimisti.

Kielimuuri alkaa pikkuhiljaa purkautua ja kielen ahkera opiskelu tuottaa tulosta. Hyvä, ettet olettanut miestäni raiskaajaksi. En vääristele asioita, mutta saat ne kuulostamaan suoranaiselta syyttelyltä meitä kohtaan. En ymmärrä logiikkaasi.
Et ymmärrä mun logiikkaa minkä suhteen? Sä vääristät asiat muuksi kuin mitä olen kirjoittanut, johtuisko siitä.
Lue ajatuksella mun kommentit koska mä oon kyllä ihan asiallisesti kysellyt ja ihmetellyt ja vastannut, toki pari kärkevää läppää mahtu joukkoon mut nekään ei koskenut varsinaisesti teitä enkä niissäkään haukkunut ketään. Mitään syyttelyä ei ollut, mistä edes syyttelisin? Näissä sun jutuissa ei nyt oo oikein järkeä.

Opiskelen päivittäin ja tavoitteet ovat selkeät. Opin tänään sanoja, joilla pystyin kertomaan miehelle mitä haluan syödä ja kysyin muita peruskysymyksiä. Motivaatio on korkealla ja miehen sisko sekä ystävä auttavat aina kun tarvitsen apua. Tässä tulos, jota niin epäilit.

Minä taas toivoisin, etten ymmärtäisi vaimoni valitusta.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Ei sun tarvii mun tapaa elää ymmärtää tai hyväksyä, emme edes tunne toisiamme...mutta yhtä asiaa ihmettelen..jos musta tuntuu että sä piilov*ttuilet ja nyt tuntuu entistä enemmän siltä, niin millai mä pilasin viimeiset mahdollisuuteni sillä että kerroin myös sinulle miltä sun asenne tuntuu?
Sä uhriudut tai ainakin yrität, vedät rasismikortin esille joidenkin kanssa jolla yrität läpsiä vastapuolta naamaan ja sitten ikäänkuin rivienvälissä tuomitset muut joille seksi on osa parisuhdetta.
Toivottavasti sentään ymmärrät ettei niitä lapsia tuo haikarat, vaan sitten sun ikäänkuin ehkä pitäis olla sen miehesi kanssa intiimisti.
En ole tyhmä ja tiedän kyllä ihmisbiologiaa, mutta en halua lapsia. Et ymmärrä erilaisia ihmisiä, koska heti haukut rivien välissä tyhmäksi. Samalla tavalla kuin sinä ja te muut seksuaaliset tuomitsette vähemmän haluavat, niin en minäkään ymmärrä aseksuaalina miksi haluta jotain mitä ei koe tarvitsevansa. Se mikä tuntuu vieraalta ja oudolta voi tuntua paheksuttavalta oli asia mikä tahansa.

Minä taas toivoisin, etten ymmärtäisi vaimoni valitusta.
:ROFLMAO::ROFLMAO:
Et ymmärrä erilaisia ihmisiä
Nyt sä puhut jälleen kerran sellaista mitä et voi tietää...
Samalla tavalla kuin sinä ja te muut seksuaaliset tuomitsette vähemmän haluavat, niin en minäkään ymmärrä aseksuaalina miksi haluta jotain mitä ei koe tarvitsevansa
Et sä ole kertaakaan sanonut olevasi aseksuaali, vaan että aiot panna vasta kun menette naimisiin. Ei tollasta voi tietää, koska seksistä kieltäytymiselle voi olla muitakin syitä, ihan niinkuin voi olla sille että haluaa.
Itseäni ihmetyttää sun tarve ihmetellä ihmisten halua seksiä kohtaan ja ittelleni tuli ainakin tunne, että kuvittelet meidät jotenkin pervoiksio_O

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Sun pitää hommata samanlainen valikoiva kuulo kun mun miehellä, valitukset menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mut kun iltasella tuhmia puhuu niin jo on kuulo päällä:D

Itse olen päättänyt, että mitä enemmän tulee valitusta, niin sitä tyhmempää esitän. Välillä ei edes tarvitse esittääkään vaan se luonnistuu jo itsestään.

:ROFLMAO::ROFLMAO:

Nyt sä puhut jälleen kerran sellaista mitä et voi tietää...

Et sä ole kertaakaan sanonut olevasi aseksuaali, vaan että aiot panna vasta kun menette naimisiin. Ei tollasta voi tietää, koska seksistä kieltäytymiselle voi olla muitakin syitä, ihan niinkuin voi olla sille että haluaa.
Itseäni ihmetyttää sun tarve ihmetellä ihmisten halua seksiä kohtaan ja ittelleni tuli ainakin tunne, että kuvittelet meidät jotenkin pervoiksio_O
Itse käänsit kieli aiheen seksiin ja rehvastelit asialla. Sen takia kerroin olevani aseksuaali, joka on onnellisesti parisuhteessa. Emme tunne toisiamme, mutta ymmärrät jatkuvasti väärin normaalit asiat. Huomaan, että olet todella seksuaalinen eikä siinä mitään, mutta itse en ole samanlainen.

Et ymmärrä mun logiikkaa minkä suhteen? Sä vääristät asiat muuksi kuin mitä olen kirjoittanut, johtuisko siitä.
Lue ajatuksella mun kommentit koska mä oon kyllä ihan asiallisesti kysellyt ja ihmetellyt ja vastannut, toki pari kärkevää läppää mahtu joukkoon mut nekään ei koskenut varsinaisesti teitä enkä niissäkään haukkunut ketään. Mitään syyttelyä ei ollut, mistä edes syyttelisin? Näissä sun jutuissa ei nyt oo oikein järkeä.
Vääristelet myös ja kannattaa jättää typerät läpät vähemmälle, niin säästyt väärin ymmärryksiltä. Kokeile läppiäsi vaikka mieheesi. Ei minun tarvitse lukea kommenttejasi toistamiseen, voit itse lukea kommenttisi niin ehkä ymmärrät kokonaisuuden. Joo, olet vastannut kysymyksiin mutta oudolla tavalla mikä lisää väärin ymmärtämistä.

Itse olen päättänyt, että mitä enemmän tulee valitusta, niin sitä tyhmempää esitän. Välillä ei edes tarvitse esittääkään vaan se luonnistuu jo itsestään.
Mä käytän itse tuota keinoa:oops: Silloin kun mies valittaa jostain autoon liittyvästä kuten tuulilasin pesunesteiden tai öljyjen tarkistamisesta tms. Sit se kattoo ne ite:D

Aijaa?? Onneksi sinä et sitten käsitä asioita väärin, etpä suinkaano_O

Aloitit seksipuheet ensimmäisenä..

seksiä toki voi harrastaa ilman sanoja, mutta eiks sua huolestuta sitten, että hän vaikkapa käyttää sua ja haukkuu sua omalla kielellään ilman, että ymmärrät missä meette?

Kokemuksesta voin sanoa ettei ne tulkitkaan aina pysty tuomaan esille toisen syviä tunteita ja kuinka sille tulkille edes niitä haluaakaan paljastaa, ne kun kuuluisi kuiskata sen kumppaninsa korviin.
Yritä siinä sitten herkällä hetkellä vaikkapa puheilla provota toista haluamaan sängyssä jotain mistä itsekin tykkäät tai kertoa mitä tahtoisit miehen tekevän itsellesi...tai kuiskata miehen korvaan mitä haluaisit itse miehelle tehdä...voin kuvitella sen tilanteen, tulkki kuiskii samaan aikaan pään toisella puolella ne asiat miehen korvaan toisen äidinkielellä..

Ja ei, mua ei ole tarvinnut sängyssä kenenkään tulkkailla, vaikka tuosta helposti sen käsityksen saa
Mutta tarkoitan että tulkit ei aina tulkkaa niinkuin pitäis...ja sitten aloinkin miettimään tuota sänkytilannetta:oops:

Itselleni seksi on hyvin tärkeä asia parisuhteessa ja parisuhde ilman seksiä ja ilman minkäänlaista yhteistä kielitaitoa, olisi kaverisuhde...jos sitäkään, koska enhän tietäisi mitään toisen ajatuksista ellei hän voi niitä minulle kertoa. Mutta tohon sun kysymykseen kun mietit minkälainen ihminen on heti harrastamassa seksiä? Elävä? Kumppaniaan haluava ja himoitseva? Rakastava ja seksuaalinen olento?

Vääristelet myös ja kannattaa jättää typerät läpät vähemmälle, niin säästyt väärin ymmärryksiltä. Kokeile läppiäsi vaikka mieheesi. Ei minun tarvitse lukea kommenttejasi toistamiseen, voit itse lukea kommenttisi niin ehkä ymmärrät kokonaisuuden. Joo, olet vastannut kysymyksiin mutta oudolla tavalla mikä lisää väärin ymmärtämistä.
Mitä mä olen vääristellyt? Ja tarkistin kommenttini kyllä jo pariinkin otteeseen eikä niissä ollut mitään sellaista mitä itse niistä väänsit. Sä taasen et edes vastaa kun kysyy perusteluita noille sun kommenteille ja väittämillle.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mitä mä olen vääristellyt? Ja tarkistin kommenttini kyllä jo pariinkin otteeseen eikä niissä ollut mitään sellaista mitä itse niistä väänsit. Sä taasen et edes vastaa kun kysyy perusteluita noille sun kommenteille ja väittämillle.
Perustelenhan. Ensinnäkin nostat esiin asioita ja liität ne meihin. Postimyyntivaimo ja thaikku olivat ensimmäisiä mitä sanoit. Koen tuon rasistisena kommenttina ja oletan, että haukuit minua postimyyntivaimoksi vain sen takia ettei meillä ole vielä yhteistä kieltä. Korjaa jos oletin väärin, mutta olen saanut tarpeekseni rasistisista kommenteista.

Herrasmiehenä hän voisi olla omatoiminen näiden asioiden suhteen. Tai ainakin siksi, että auto on vaarassa vaurioitua...
Aina se ne kattoo ja lisäilee, juurikin tuosta syystä, kunhan vaan tykkää välillä valittaa:whistle: mies hoitaa kaikki muutkin autoihin liittyvät jutut, koska mä taasen hoidan kotipuolen hommista isoimman osan.(y)

Niin?
Mistä mä olisin voinut tietää, että sä et halua seksiä lainkaan kun kirjoitit itse ensiksi että odotatte avioliiton sinetöimistä?
Mikä ongelma sulle on siinä, että seksuaalisuus voi toisille olla tärkeä osa parisuhdetta?
Niin? Oletko lukutaidoton vai etkö oikeasti ymmärrä erilaisuutta? Sanoit aiemmin, ettei minun tai muiden tarvitse elää kuten te seksuaalit eikä ymmärtää sellaista tapaa elää. Mikset sitten itse ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia ja kaikki eivät kaipaa seksiä? Muiden seksielämä ei kiinnosta minua.

Niin? Oletko lukutaidoton vai etkö oikeasti ymmärrä erilaisuutta? Sanoit aiemmin, ettei minun tai muiden tarvitse elää kuten te seksuaalit eikä ymmärtää sellaista tapaa elää. Mikset sitten itse ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia ja kaikki eivät kaipaa seksiä? Muiden seksielämä ei kiinnosta minua.
Itseasiassa kirjoitin aiemmin ettei sinun tarvitsekkaan ymmärtää muita, niinkuin muidenkaan ei tarvitse ymmärtää sinua. Siinä vaiheessa et kyllä ollut kertonut olevasi aseksuaali vaan, että säästät itseäsi avioliittoon...tätä ihmeteltiin koska teillä on vielä kielimuurikin välissä...ja ehkä lähinnä sen kielimuurin takia itse ajattelin ja oletin, että no onhan teillä seksi....sitten kun puhe tuli seksistä, sinä aloit piikittelemään muita sen takia etteivät ymmärrä aseksuaaleja, vaikka kukaan ei sitä ennen tiennyt edelleenkään mistään aseksuaalisuudesta.
Kuten täällä on jo sanottu, sulla on tapana vääristellä muiden sanoja ja uhriutua...voit jatkaa sitä asiaa aivan rauhassa, mutta sinä et minua tunne joten voin sanoa, että haukut väärän puun alla syyttäessäsi minua siitä etten hyväksy erilaisuutta...mutta siinäpähän syytät.

Perustelenhan. Ensinnäkin nostat esiin asioita ja liität ne meihin. Postimyyntivaimo ja thaikku olivat ensimmäisiä mitä sanoit. Koen tuon rasistisena kommenttina ja oletan, että haukuit minua postimyyntivaimoksi vain sen takia ettei meillä ole vielä yhteistä kieltä. Korjaa jos oletin väärin, mutta olen saanut tarpeekseni rasistisista kommenteista.
Mä sanoin että olen luullut että se on enemmän thaikkujen ja postimyyntimorsianten ongelma. Perustuen siihen että thaimaasta hyvin usein miehet löytää morsiammia jotka ei puhu samaa kieltä. Ja postimyynti morsiammet myös harvemmin puhuvat samaa kieltä. Noissa ei ole mitään rasistista. Ainoa mikä oli teille tarkoitettu oli viestin alku Miten te olette tavannut ja päätyneet muuttamaan yhteen jos ette edes samaa kieltä puhu? Johon sittemmin tuli vastaus. Eli kyllä se olet vain sinä joka nyt vääristelet ja haet uhriutumista, aivan syyttä.