I
iitu
Vieras
Meillä on miehen kanssa asiat aika pahasti solmussa ja olemme menossa pariterapiaan. Meillä on alle vuoden ikäinen lapsi. Yksi välejämme hiertävistä asioista on miehen tapa vetää "perseet" silloin tällöin ja sitten saattaakin sattua ja tapahtua (esim. tappelu tms, on putkaankin joskus joutunut ) Pahinta kuitenkin on muutaman kerran vuodessa tapahtuva erään huumeen huvikäyttö. Huume ei ole sellainen, joka saisi pään aivan sekaisin, mutta kuitenkin. Olen nyt sanonut, että sen täytyy loppua NYT, jos mies vielä haluaa kanssani jatkaa. Myös se stressaa minua, että mieheni tekee osittain pimeänä töitä.
Kysymys kuuluukin, voinko puhua näistä asioista terapiassa, vai onko kohta sossun väki oven takana. Lapsi ei siis kärsi tästä tilanteesta muuten, kuin vaistoamalla tietysti välillä minun stressini. Mies ei ole koskaan kotona humalassa eikä varsinkaan jos on jotain muuta ottanut. Ja entä tuo pimeä tulo, onko terapeutilla velvollisuus ilmoittaa tuollaisista asioista?
Kysymys kuuluukin, voinko puhua näistä asioista terapiassa, vai onko kohta sossun väki oven takana. Lapsi ei siis kärsi tästä tilanteesta muuten, kuin vaistoamalla tietysti välillä minun stressini. Mies ei ole koskaan kotona humalassa eikä varsinkaan jos on jotain muuta ottanut. Ja entä tuo pimeä tulo, onko terapeutilla velvollisuus ilmoittaa tuollaisista asioista?