Parisuhdeasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Miten on mahdollista,että mieheni,joka on seurustellut vain kerran
koko elämänsä aikana,voi tuntea naisten "metkut"niin hyvin...
Ei ole paljoa naiskavereita,paitsi netissä oli ennen kuin
tapasi minut.Tai saattaahan hänellä olla niitä vieläkin.
Jos yritän johdatella keskustelua niin,että saisin tietää,että onko hän kanssani
tosissaan,niin hän arvaa sen heti mitä ajan takaa ja vastaa niin,että pahoittaa mieleni ja tietää sen.Suoraan kysymykseen vastaa myös äsken mainitulla tavalla tai niin että kuulee,ettei asiasta keskustelu kiinnosta.Pitää sellaisessa löysässä
hirressä..
Ärsyttävän kuluttavaa...pelkään että heitän elämäni hukkaan sen kanssa.
Jos mistään ns.vakavasta ei puhuta on hän erittäin kiltti ja hauska ihminen.
Häntä ei häiritse muiden miesten huomiot,ei siis ole ollenkaan mustasukkainen,ostaa välillä jotain ihanaa muuten vain jne.
Seurustelun alusssa sanoi haluavansa lapsia mutta nyt parin vuoden kuluttua sanoi,että ei ehkä haluakaan.Ja sanoi sen siksi kun tiesi minun haluavan niitä hänen kanssaan.
Tosi monimutkainen ja outo ihminen...ja naiset muka vaikeita!

niillä metkuilla tarkoitin naisten tapaa ilmaista asioita..keinoja saada vastauksia ja mies näyttämään tunteensa.En nyt osaa selvittää paremmalla sanalla kuin "metkut".:D
Mä en tiiä miksi me olllaan yhdessä..onko hän kanssani rahan takia,saa kaiken valmiina..seksiä...syitä voi olla monia.Mä olen siksi,että rakastan sitä mutta pelkään että olen sinisilmäinen hänen suhteensa.
Hän on selvästi parempi "peluri"kun osasin kuvitellakaan.
Sellainen suuri tunteide palo puuttuu tästä suhteesta.Koskaan ei sano ikävöivänsä minua,ei ole mustasukkainen ollenkaan vaikka jos tilanne olisi toisinpäin olisin hullun vihainen...
Mutta aina kertoo rakastavansa sanoin ja väillä viestein.Ehkä hän kuitenkin minusta välittää.
En vain haluasi,että asia on niin,koska haluan sen olevan niin..
Toi lapsiasia sai vähän taas miettimään...Joskus sanoin hänelle ,että kysyin lapsista vain saadakseni tietää haluaako hän tulevaisuuutta kanssani ja kun taas myöhemmin tuli lapsiasia esille oli vastaus taas etteä ei halua.Mä tiedän ihan varmasti että haluaa,koska kattelee muita nuoria äitejä ja huomio heidän lapsiaan.Huomaa naapurin lapsen kasvamisen ja olipa penkonut faceboookista tämän naisen profiilinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;28179726:
Mä tiedän ihan varmasti että haluaa,koska kattelee muita nuoria äitejä ja huomio heidän lapsiaan.Huomaa naapurin lapsen kasvamisen ja olipa penkonut faceboookista tämän naisen profiilinkin.

Tuon kyllä taidat tulkita nyt oman mielesi mukaisesti.

Oletko ap tosissasi? Siis ihan monta VUOTTA olet ollut tuollaisen kanssa, ja ilmeisesti vielä elätätkin äijän :o? Täysin uskomatonta, joko olet provo tai sitten sinulla ei ole minkäänlaista oman arvon tuntoa.

Ps: naiset tai miehet eivät "ole vaikeita", mutta jotkut yksilöt ovat kusipäitä ja jotkut niin tyhmiä että sietävät noita kusipäitä vuosikausia.

silmiini hän huomioi toisia lapsia ja pyytää mua katsomaan aina kun jossain on vauva tai muuten vain pieni ihminen.Tiiä sitten onko kiusaa vai mitä..
Vaikea sanoa.

elätä.Hän kyllä maksaa puolet menoista,mutta toki hänelle jää rahaa nyt enemmän käyttää kuin silloin kun maksoi kaikki yksin.Mutta en elätä,missään nimessä.

Mistä sä olet tarkalleen ottaen ymmällään? Siitä että mies kiertelee kysymykset?
Kuulostaa minun korvaani siltä ettei ole tosissaan kanssasi. Kattelee ympärilleen, ja saattaa pysyy suhteessa sinun kanssasi vain kunnes löytyy parempi. Jos ei lapsia halua kanssasi, niin mikä sitten on suhteenne nimi?;" Yhdessä kunnes molemmat löytää sen oikean elämän kumppanin, jonka kanssa haluaa perustaa perheen?"

Ei tuollaisen veijarin kanssakannata tuhlata enempää aikaa. Mitä teet ihmisellä, joka ei välitä sulle tärkeistä asioista sen enempää, kuin että (omia sanojasi lainaten) "vastaa niin,että pahoittaa mieleni ja tietää sen.Suoraan kysymykseen vastaa myös äsken mainitulla tavalla tai niin että kuulee,ettei asiasta keskustelu kiinnosta".

Kysy vielä yhden kerran ihan suoraan; "Minulle tämä ihmissuhde on tärkeä, ja rakastan sinua, ja haluaisin tietää mitä tämä suhde merkitsee sinulle.Enk ysy kiusatakseni enkä ilkeyttäni, vaan sen selvittämiseksi, haluatko samoja asioita kuin minä .Minulle tärkeät asiat tulevaisuudessa olisivat sinä, perhe sinun kanssasi, tulevaisuus ja kenties avioliitto sinun kanssasi. Entä sinulle?"

Jos vastaukseksi saat joko välttelyä, vihaa tai ilkeyttä, niin eikö se ole aika selvää, että hänelle EI ole tärkeitä samat asiat kuin sinulle? Tai että vaikka olisi, niin hän ei välitä sinusta niin paljoa, että haluaisi kertoa sen sinulle, jolloin palataan siihen, että sinä et kuitenkaan ole hänelle kovin tärkeä. (Tai vaihtoehtoisesti, että hän on jotenkin kieroutunut, kun nauttii sinun piinaamisestasi, mikä ei myöskään taida olla kovin hyvä asia?)

Ja sitten lähtisin ainakin itse katselemaan muita potentiaalisia kumppaneita. Siinä vaiheessa ajattelisin, että olen tehnyt voitavani, jos toinen ei halua lainkaan kommunikoida eikä tulla vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;28179788:
silmiini hän huomioi toisia lapsia ja pyytää mua katsomaan aina kun jossain on vauva tai muuten vain pieni ihminen.Tiiä sitten onko kiusaa vai mitä..
Vaikea sanoa.
No ei tuo nyt kovin vaikea ole. Haluaa joskus lapsia, muttei sinun kanssasi. Sinun kanssasi on siihen asti että se tulevien lapsien äiti löytyy.

Yhteistyössä