Parisuhde vai seksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N39

Vieras
Ongelma: Olin jo sopeutunut ajatukseen, että kun on hyvä mies, hyvät lapset ja hyvä parisuhde, niin pärjäähän sitä ilman (hyvää) seksiäkin. Toisin sanoen, 15 v yhdessä, kaikki muu kunnossa, mutta seksi vähentynyt kertaan, pariin kuukaudessa, silloinkin aina minun aloitteestani, ja vähitellen minunkin mielenkiintoni on alkanut hiipua. Koska kaikki muu oli elämässäni kunnossa, myös työ, ystävät, harrastukset jne, ja olin aina uskonut vain siihen yhteen oikeaan ja vain siihen yhteen seksipartneriin, olin jo tyytynyt ajatukseen, että olen vastaisuudessa itse se, jolta tyydytyksen saan.

Mutta: yksissä juhlissa jo kuukausi sitten tapasin miehen, joka vei jalat altani. Minä, aina ennen uskollinen, löysin taas seksuaalisuuteni, ja koin uskomattoman kiihkon jälleen -tosin vain suudelmin ja hyväilyin - mutta olin NAINEN jälleen. Nyt jälkeen päin sisälläni taistelevat hirveä syyllisyys, hirveä kaipaus tätä vierasta miestä kohtaa ja hirveä halu saada kokea kaikki (ja vielä loppuun asti) uudelleen.

En suostunut antamaan vieraalle mitään yhteystietojani, enkä halua häntä enää kohdata. Miehelleni en koskaan tule kertomaan mitään, vaan yritän unohtaa erehdykseni.

Mutta: välillä mieleeni tulee, kumpi on enemmän väärin: pettää miestään (joka ei suostu rakastelemaan) vai torjua täysin oma seksuaalisuutensa?

Ja se kaikkein tärkein kysymys: Kuinka saisin saman kipinän syttymään omassa miehessäni, oman mieheni kanssa?

Se on aikas helppoa. Kerro hänelle, että et ole tyytyväinen seksiinne, ja sano miten tässä tilanteessa naiset yleensä hakevat helpotusta halukkailta miehiltä. Minä haluaisin, että sinä hoitaisit minut.