Parisuhde vai juosta karkuun

• Viestiketjun aloittaja En taida osata
  • Ensimmäinen viesti
"A p"
Hmm.Sain viestin,että olen upea nainen ja ettei hän aina edes tajua sitä "liian läheltä". Niinhän se kyllä usein onkin,ettei kaikkea hyvää muista tai osaa aina arvostaa.

Keittiönoita
[QUOTE="A p";28693514]Hmm.Sain viestin,että olen upea nainen ja ettei hän aina edes tajua sitä "liian läheltä". Niinhän se kyllä usein onkin,ettei kaikkea hyvää muista tai osaa aina arvostaa.[/QUOTE]
No ainakin on hyvä syy olla päästämättä miestä liian lähelle. Eli älä ainakaan saman katon alle muuttamista suunnittele.

fhmlf
Ei todellakaan kuulosta terveeltä tuo miehen käytös. Sä varmaan vaan et näe sitä täysin kun menee sekaisin mikä on normaalia ja mikä ei jos olet ollut aiemmin vielä huonommassa suhteessa.
Muuten, ei sunkaan tarvitse AINA olla myötäilemässä, sopimassa ja muuttamassa itseäsi.

rur
[QUOTE="A p";28693514]Hmm.Sain viestin,että olen upea nainen ja ettei hän aina edes tajua sitä "liian läheltä". Niinhän se kyllä usein onkin,ettei kaikkea hyvää muista tai osaa aina arvostaa.[/QUOTE]

Siinä tuli taas yksi tekosyy, miksi mies häviää jälkeä jättämättä ties minne. Ja yksi tapa yrittää yhdellä viestillä päästä "katuvaisena" takaisin suosioosi.

Älä pilaa elämääsi parin tekstarin takia.

"vieras"
Kuulostaa kamalalta, juokse pakoon. Älä vastaa tekstareihin joilla nyt yrittää liehitellä sinua. Todennäköisesti itserakas narsisti, osaa manipuloida. Älä pilaa omaa ja lasten elämää yhden suhteen takia, pärjäät ilmankin kunnes parempi ilmaantuu.

"A p"
Viestejä on tullut aika ajoin. Olen kaikenlaista hyvää ja hienoa hänelle, mutta hän ei aina sanojensa mukaan sitä tajua ja hänellä on kuulema päässä vikaa, kun näin on.

Ensisijaisesti hän on ollut tämän suhteen kantava voima siinä suhteessa, etten minä ole ollut valmis niin paljoon, tiiviiseen ja vakavaan kuin mitä hän on halunnut. Jos hän empii, näyttää todellisia luonteenpiirteitään (?), eikä uskokaan tähän, niin en kyllä minäkään. Minä en pysty luottamaan historiani vuoksi, mutta puhun siitä avoimesti ja olen valmis selättämään problemaitikan kyllä. Tällainen ei kyllä ole omiaan vahvistamaan oloani.

Kuinka asiat voivatkaan muuttua nopeasti. Toisaalta ehkä olen omallakin epävarmuudellani pedannut erkaantumista alitajuisesti.

Yhteistyössä