parisuhde tauolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppuko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppuko?

Vieras
ottakaa kantaa seuraavaan asiaan ja huom itse olen sen verran masentunut nyt et aivot ei toimi,ovat lomalla.
olemme olleet avoliitossa 8vuotta ja viime aikoina on mennyt todella huonosti,olimme n.kuukauden että emme nähneet ja sit jouluna kaksi päivää olimme yhdessä mut emme suhteessa ja nytkään emme ole olleet kuin puhelinyhteydessä.
laitoin huvikseni miehelleni viestin et tekstaisi inulle rehellisesti mitä tuntee minua kohtaan ja ihme kumma sieltä tulikin vastaus:;
äidillistä rakkautta ja että on laivalla menossa pitämään hauskaa...
hui,olen shokissa!
mikä on meidän ennuste eteenpäin,mitä miehen päässä liikkuu
odottaisin asiallisia vastauksia

Laita hänelle viesti, että "menet ilalla myös viihteelle, pidä hauskaa"

Sillä saat hänet ajattelemaan sinua ja suhtautumaan sinuun vakavasti.
Älä ole huolissasi miehestä, anna hänen mennä, hän tulee luoksesi, jos hän rakastaa, kuten uskon. Pahinta on alkaa roikkumaan hänessä.
Ota vastaan mitä tulee.

Voimia

Miehesi on menneen talven lumia. Ainoa millä sen saa takaisin on siten että hommaat uuden oman hyvän suhteen josta et sitten enää edes haluakaan takaisin vanhan kainaloon. Vasta sitten, yleensä noin puolen vuoden kuluttua on entinen oven takana inisemässä takaisin. Näin se vaan menee.

Minun elämäni on aika samalla mallilla. tosin mies on ollut poissa jo pitempään. ei edes kerro, missä on, mutta aavistelen. Puhelimessa joskus väittää, että kyllä tahtoo vielä jatkaa kanssani. aika vaikeaa, jos asuu muualla...? Sinkuksi tunnen jo itseni ja taidan pikkuhiljaa siirtyä elämässä eteenpäin, eli uusiin ihmissuhteisiin. Tee sinä samoin.

Vähän samanlainen tilanne minulle. Alkuperäiselle kuitenkin ensin, että miten mies voi tuntea äidillistä rakkautta? Toisaalta, pitäisikö hänen istua yksin kotonassa suremassa suhdettanne? Onko häneltä eläminen nyt kielletty? Sinähän nimenomaan sanoit, että ette ole suhteessa. Silloin mies ei ole tilivelvollinen sinulle.

Mitä taas minuun tulee, en ollut nähnyt enkä kuullut miehestä yhtään mitään yli viikkoon. Niinpä soitin ja sanoin, että jos tässä pitäisi katsoa, tullaanko toimeen keskenään, niin silloin pitäisi olla myös toisen kanssa jossain yhteyksissä. Meillä on siis katsomistilanne. Näyttää siltä, ettei mies muuksi muutu, sama välinpitämättömyys jatkuu aina hetken päästä, joten aika paljon tämä tilanne on ratkaissut asiaa. Siis meidän tilanne ei ole aivan sama. Mutta en minä ole tivannut, missä hän on ollut viikon tai kenen kanssa.

Yhteistyössä