Parisuhde tärkeämpi kuin lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liisa

Vieras
Siis täh? En sitten käsitä kuka äiti uhraa lapsensa hyvinvoinnin koska ajattelee, että parisuhde on se kaikista tärkein. Nousee karvat pystyyn! Onks näiti ihmisiä paljonkin?

Miksi se lapsen hyvinvointi muka siinä uhrautuu, jos hoitaa parisuhdetta? Voi sitä niinkin ajatella, että onko lapsella hyvä olla kotona, jos äidin ja isän parisuhde ei ollenkaan toimi?

Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:
Siis täh? En sitten käsitä kuka äiti uhraa lapsensa hyvinvoinnin koska ajattelee, että parisuhde on se kaikista tärkein. Nousee karvat pystyyn! Onks näiti ihmisiä paljonkin?

Sulkevatko ne jotenkin toisensa pois? Tärkeää on huolehtia molemmista. Jos toisesta huolehditaan selvästi enemmän kuin toisesta, on varmaa, että toinen osa-alue kärsii.

ööh, mä olen sitä mieltä että parisuhde on tärkeämpi kuin lapsi mutta ei se minulle sitä tarkoita että parisuhde menisi lapsen edelle :o Mun mielestä lapsia pitäisi tehdä vain hyvään parisuhteeseen, sitä se suurinpiirtein minulle tarkoittaa.

Toki, onhan meitä moneen junaan, muttei äkkisältää tulis mielee et kukaan äiti antais miehen kohdella lasta huonosti parisuhteen nimissä..

Parisuhteen hoitaminen on minun mielestä ihan jotain muuta, ja kuten edellä sanottiin, parisuhteen hoitaminen ei sulje sitä lasta pois vaan hyvinvoivat vanhemmat ovat lapsen parhaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Miksi se lapsen hyvinvointi muka siinä uhrautuu, jos hoitaa parisuhdetta? Voi sitä niinkin ajatella, että onko lapsella hyvä olla kotona, jos äidin ja isän parisuhde ei ollenkaan toimi?

Mä kysyn samaa, eli miten parisuhteen hoito laiminlyö lapsia?

Illalla ku muksut nukkuu niin äidille ja isille vähän yhteistä aikaa ja aika-ajoin muksut hoitoon mummolaan ja äiti ja isi "treffeille" kahdestaan... Oliks tää nyt ihan persiilleen? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No esim. isä kohtelee lasta huonosti, mutta äiti ei puutu asiaan koska lapsen nimissä pitää pitää parisuhde kunnossa.

Siis eihän parisuhde ole kunnossa, jos äiti ei voi isälle sanoa tuollaisesta asiasta. Kaikkea muuta.

Valitettavasti tuttuvapiirissä on pariskunta joilla on molemmilla omat lapset + yhteiset eikä tämä mies "siedä" nykyisen vaimonsa aiemmista liitoista syntyneitä lapsia :/ Muutenkaan tuo parisuhde ei juurikaan voi hyvin :/

Joten kyllä, ilmisesti näitä ihmisiä on ...

Harmittää, etten osaa selittää mitä tarkalleen tarkoitan. Totta kai parisuhdetta pitää hoitaa ja se on kaikkien etu jos parisuhde voi hyvin, mutta tarkoita tilannetta jossa äiti ajattelee puolison olevan tärkempi kuin lapsen. Esim. ei suostuta näkemään asioita lasten kannalta vaan vain oma ja puolison napa ratkaisee kaiken. Voiko silloin lapsella olla hyvä olo?

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Harmittää, etten osaa selittää mitä tarkalleen tarkoitan. Totta kai parisuhdetta pitää hoitaa ja se on kaikkien etu jos parisuhde voi hyvin, mutta tarkoita tilannetta jossa äiti ajattelee puolison olevan tärkempi kuin lapsen. Esim. ei suostuta näkemään asioita lasten kannalta vaan vain oma ja puolison napa ratkaisee kaiken. Voiko silloin lapsella olla hyvä olo?

Eli tarkoitat tilannetta, jossa toinen roikkuu kiinni puolisossa ja antaa enemmän, kuin pitäisi? Yrittää pitää suhteen kasassa, vaikka lapsien kustannuksella, vaikka toinen on ihan järkky tyyppi. :$

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :

Eli tarkoitat tilannetta, jossa toinen roikkuu kiinni puolisossa ja antaa enemmän, kuin pitäisi? Yrittää pitää suhteen kasassa, vaikka lapsien kustannuksella, vaikka toinen on ihan järkky tyyppi. :$

No jotain tän suuntaista, eli ei olla huomaavinaan jos puoliso kohtelee lapsia epäkunnioittavasti. Valitettavasti se kai on niin, että äiti kohtelee lasta myös huonosti eli ei näe käytöksessä mitään väärää:( Onhan se mahdollista, että vänhemmat ovat molemmat tunnevammaisia ja liittoutuvat molemmat lasta vastaan. Näin on käynyt tutulleni ja surettaa hänen puolestaan:(

Yhteistyössä