Puuh, katkaisin sitten välit erääseen ystävääni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt ap

Vieras
Kyllä helpottaa!

Kyseisen ystävä on siis oikea draamakuningatar joka hakemalla hakee riitaa ja kaikkea paskaa elämäänsä. Parisuhde rakoilee, koska mikään ei ole ikinä hyvin ja jos onkin niin tämä henkilö kyllä itse pitää huolen esim. pettämällä, että kohta saa taas tapella. Ja sitten mulle ja muutamalle muulle vollotetaan, kuinka kaikki on niin kurjaa nyyhnyyh. :C
Viimeisin tempaus oli miehen pettäminen ja raskaaksi tuleminen vieraalle ukolle. Sit se vielä kuvitteli, että totta kai oma mies antaa anteeksi, onhan se syntymätön lapsi kuitenkin heidän yhteisen lapsensa sisarpuoli?! Eukko ulisi mulle sitten puhelimessa, että kuinka julmasti hänen miehensä häntä haukkui. No niin haukuin sitten minäkin ja ilmoitin, että niin makaa kuin petaa ja mä en halua enää olla osallisena hänen elämäänsä! Siis miten voi aikuinen ihminen olla mieleltään noin keskenkasvuinen...

[QUOTE="vieras";27789176]onko leijona tai neitsyt[/QUOTE]
Neitsyt taitaa olla, kuin niin? Niin olen mäkin, mutta ilmeisesti joku tähti syntymähetkelläni esti muuttumisen totaalihulluksi. :D

Hyvä hyvä :) Oon myös jonkun aikaa sitten katkassu välit hiukan samanlaiseen tyyppiin. Vuosia kuuntelin itkua ja valitusta ties mistä kun mikään ei ollu hyvin eikä koskaan mihinkään tyytyväinen, aina vaan minäminäminä, argh, se oli niin perseestä! Sitten meni hermo ja ilmotin että nyt loppu. Jos ihmiselle ei mikään riitä ja koko ystävyys on vaan sitä kun saa kuunnella hänen huolia, jotka nyt ei millään tapaa ylitsepääsemättömiä ole muiden kuin itsensä mielestä, eikä ystävyydeltä muuta saa niin en siinä näe mitään pointtia ja reilua oli minusta häntä itseäänkin kohtaan "sanoa ystävyyssyhde irti", enhän minäkään enää siinä vaiheessa ollut enää mikään oikea ystävä. Ja kyllä helpotti!

Hyvä hyvä :) Oon myös jonkun aikaa sitten katkassu välit hiukan samanlaiseen tyyppiin. Vuosia kuuntelin itkua ja valitusta ties mistä kun mikään ei ollu hyvin eikä koskaan mihinkään tyytyväinen, aina vaan minäminäminä, argh, se oli niin perseestä! Sitten meni hermo ja ilmotin että nyt loppu. Jos ihmiselle ei mikään riitä ja koko ystävyys on vaan sitä kun saa kuunnella hänen huolia, jotka nyt ei millään tapaa ylitsepääsemättömiä ole muiden kuin itsensä mielestä, eikä ystävyydeltä muuta saa niin en siinä näe mitään pointtia ja reilua oli minusta häntä itseäänkin kohtaan "sanoa ystävyyssyhde irti", enhän minäkään enää siinä vaiheessa ollut enää mikään oikea ystävä. Ja kyllä helpotti!

Minä myös, aikaa tästä 14 vuotta. Musta tuntuu, että on taas pari, joihin haluaisin etäisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt ap;27789186:
Neitsyt taitaa olla, kuin niin? Niin olen mäkin, mutta ilmeisesti joku tähti syntymähetkelläni esti muuttumisen totaalihulluksi. :D

neitsyet ja leijonat tarvii hirveesti huomiota ja on helposti sellasia pillittäjiä jos asiat ei men niin kuin haluvat.

Minäkin olen viilentänyt väliin yhteen "ystävään". Kanssakäyminen oli pelkkää vinkumista ja valittamista. Muutamia kertoja koitin reippaasti, että nytpä lopetetaan vinkuminen ja jutellaan mukavia. En siinä onnistunut. Ajattelin kuitenkin, että minun pitää vaan kestää, että tällä ihmisellä on vaikeaa (oli muuten vuositolkulla aina asiat viturallaan). Lopulta katkaisin välit, kun tajusin, että jokaikinen kerta kun tavattiin, niin tämä "ystävä" loukkasi minua. Puolileikilliseksi puettuja vittuiluita tai suoraan "rehellisesti" sanottuja totuuksia ulkonäöstäni. Ihan jees, tiedän olevani ruma, mutta en tajua miksi se minulle pitää sanoa. Itse en iknä sanoisi ystävälle sellaista minkä tietäisin tai olettaisin pahottavan hänen mielensä, tyyliin oletpas lihonut tai ompas sulla finnejä. Kyllä ystävistä pitää saada voimaa, iloa, energiaa ja hyvää mieltä eikä kakkaa suut ja silmät täyteen. Niin!

• Tykkää
Reactions: Zucchini
Samoin tein myös. Tämä "ystävä" oli sellainen energia syöppö, aina oli voimat iteltäkin loppu tapaamisten jälkeen. Aina kaikki on täyttä paskaa, niin hällä kuin kuulemma mullakin, muista puhumattakaan. Kuitenkin hän esittää pirtsakkaa, joka paistaa niin läpi että on pelkkää teeskentelyä, aargh!! Niin ja meidän ystävyys perustui lähinnä siihen, että hän käytti mua hyväkseen. Olin kuski yms.

Yhteistyössä