Parisuhde Pig

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brotherissa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Brotherissa?

Vieras
Onkohan Big Brotherissa sillä tummalla pitkähiuksisella akalla ja yhdellä ukolla (nimiä en tiedä) parisuhde kun kiehnäävät koko ajan yhdessä. Jos akka istuu sohvalla, on ukko sohvan takana rapsuttamassa akan tukkaa. Raivostuttavaa.

Mulla on oma elämä. Ja katson silloin tällöin tv-ohjelmia. Mutta omaa elämääni en menisi tv:seen mainostamaan ja pyllistelemään kameroille. Enkä kehtaisi koko ajan muiden läsnäollessa lääppiä jotakin.

Mihin sitä silmänsä pistäisi kun ohjelmaa pukkaa. Isoveljeä mainostettiin niin äänekkäästi että ajattelin katsoa sitä jotta pystyn osallistumaan pöytäkeskusteluihin työpaikalla ja bussipysäkillä ym. Tietää vähän mistä muut puhuu. Ihan perseestä koko ohjelma silti on. Ja mulla on hyvä, ikioma elämä.

Minä voin kyllä rapsutella julkisesti omaa kultaa, mutta en ymmärrä miksi A) sinua ärsyttää toisten rapsuttelu B) katsot ko. ohjelmaa. Meidän tv:ssä on ainakin on/off kytkin, kanavan voi vaihtaa tai jos muut ovat vallanneet ko. kanavan voin siirtyä takavasemmalle :) Mutta jos saat hyvän mielen kun voit purkaa ärtymystäsi ko. ohjelmaan ja siinä esiintyviin ihmisiin ja heidän tekemisiinsä niin luulen, että ohjelma on saavuttanut yhden tavoitteistaan :)
Hyvää omaa elämää sinulle!

Kai sitä voi ihminen elää sitä omaa elämäänsä, eikä vain elää telkkarin mielikuvitusmaailmassa tai netissä.
Uskon että siellä sinunkin työpaikallasi ja bussipysäkilläsi on ihmisiä jotka puhuvat muustakin kuin telkkarin rupuohjelmista, koska eläviä ihmisiä on muuallakin kuin minun ympärilläni.

Yhteistyössä