Parisuhde koukerot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5v.kotona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5v.kotona

Vieras
Mulle on alkanu tulla sellainen olo meidän parisuhteesta, että en saa enää ilmaa ja vajoan koko ajan syvemmälle jonnekin mistä en pääse pois? Siis toisin sanoen on tullut tunne, ettei ole enää hyvä olla ja haluaa pois. Mitään järkisyytä tähän ei ole. Mistä tällainen voi johtua? Onko tällainen tunne parisuhteessa väistämätöntä ja menee ajallaan ohi vai mikä nyt eteen?

välillä menee paremmin ja välillä huonommin, niin se vaan menee :) mutta tuo tunne on varmaan aika yleinen tunne kotiäideillä.Se ei tarkoita mitään vakavaa että olisi rakkaus loppu tai henkisesti rankkaa vaan pientä kyllästymistä ehkä vaan.Mutta välillä tuo tunne on ja välillä ei voisi enempää olla onnellinen.Nyt koetat etsiä hyviä syitä tähän päivään ja siihen että olet kotona, aina on jotain, ihan pieniäkin juttuja <3 itse olen ollu kotona 7v ja välillä sama tunne ollu, pois en ole halunnut, lähinnä tylsistynyt ja kaivannut arkeen vaihtelua. anna ajan kulua ja mieti syitä miksi koet niin, helpottaa kun antaa luvan itselleen tuntea eritavoin ja näin pystyy asiaa hoitamaan eteenpäin ja toivottavasti parempaan.tsemppiä.

Itsekin olen miettinyt, että johtuuko tämä kaikki vain "tylsistymisestä". Omassa päässä, kun asioita pyörittelee, niin mittasuhteet voi kasvaa liian suuriksi.

Mitä virikkeitä kotiäiti voi itselleen keksiä, jos työelämään paluu ei ole vielä ajankohtaista?

Mä menin kunnan psykologin juttusille. Jauhan kerran viikossa suuni puhtaaksi, kaikki asiat käyn läpi. Sitten taas jaksan paremmin kotona ja töissä. On joku joka työkseen kuuntelee, ei väliä vaikka oliskin hyviä uutisia, ne on vaan aina nopeesti käyty läpi. Ongelmat ja huonot asiat puidaan perusteellisesti. Ja mä tykkään...