parisuhde ilman lemmenleikkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhmettelijaMies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhmettelijaMies

Vieras
Hei

välillä en oikein ymmärrä omaa tyttöystävääni jonka kanssa on saman katonalla oltu jo noin 5 vuotta ja 7 vuotta yhdessä. Tulin eilen parin viikon matkalta ja kysyin iltasella sängyssä tyttöystävältä että onko ollut ikävä? vastaus tuli et eipä oo ikivä kerinnyt tulla. Ihmettelin vähän mutta en kysynyt sen enempää. Sanoin että minulla on ollut sinua ikävä ja samalla halasin häntä. Kysyin heti sen jälkeen että Rakastatko minua hän vastasi että rakastaa. Minä vastasin siihen että niin minäkin rakastan sinua.

kosketin häntä vähän rohkeammin niin hän kiukkuisesti vastas että ei nyt. Ajattelin että paras kääntyä omalle puolelleen ja alkaa nukkumaan. Vaikka olisi ollut kiva oman rakkaan kanssa viettää intiimihetki. Ajattelin että hyvin nukutun yön jälkeen aamulla kun on molemmilla vapaata niin vois viettää intiimin hetken niin ei silloinkaan. Aamulla kosketin lantiosta ja rinnasta niin silloin.. sain palautteen että tuo kutittaa, lopeta. Toisaalta en ollut yllättynyt koska intiimit hetket ovat hävinneet jonnekkin tästä parisuhteesta. Ei ole lapsia muuta kuin yksi koiranpentu joka on noin 4kk ikäinen.

Jos on jotain hyviä vinkkejä miten saisin kumppanini huomaamaan minut? ja osoittamaan rakkautta. Välillä tuntuu siltä että parempi olisi sanoa että molemat miettii erillää mitä tältä suhteelta haluaa?.

Kun olit parinviikon matkalla, oliko työ, tai vapaa-ajanmatka. Kaksi viikkoa on pitkäaika olla yksin kotona ja odotella reissusta tulijaa. Sitten vielä kysytään, että oliko ikävä. Tietysti oli ikävä, mutta jos on ollut lomamatkalla vapaaehtoisesti, niin miksi sitten itse sanoa että oli ikävä itsellä.
Jos ikävöi lomalla kumppaniaan, niin miksi lähteä reissuun ( työmatkat ovat eri juttu)

Nainen ei ole valmis välttämättä parilla hiplausliikkeellä. Pepulle, lantiolle tai muutoin kopeloimalla tisseistä (stimuloi miehiä). Ärsyttävää, varsinkin kun toinen ollut reissussa ja pitäisi olla heti valmis.
Nainen ei ole mikään mikroaaltouuni, joka pikatoiminnolla on lämmin.

Olet varmasti joskus sytytellyt nuotiota. Ei nuotio syty isolla sylillisellä halkoja. Vaan tarvitaan niitä tuohuksia, sytykkeitä. Jolloin peini liekki alkaa syttymään ja kun sytytys on saatu alkuun, niin lisätään halkoja jolloin roihu saadaan aikaiseksi.

Naisen aktiivinen alue on pääkoppa, eli psyykkinen olotila.

Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö;11273484:
Kun olit parinviikon matkalla, oliko työ, tai vapaa-ajanmatka. Kaksi viikkoa on pitkäaika olla yksin kotona ja odotella reissusta tulijaa. Sitten vielä kysytään, että oliko ikävä. Tietysti oli ikävä, mutta jos on ollut lomamatkalla vapaaehtoisesti, niin miksi sitten itse sanoa että oli ikävä itsellä.
Jos ikävöi lomalla kumppaniaan, niin miksi lähteä reissuun ( työmatkat ovat eri juttu)

Nainen ei ole valmis välttämättä parilla hiplausliikkeellä. Pepulle, lantiolle tai muutoin kopeloimalla tisseistä (stimuloi miehiä). Ärsyttävää, varsinkin kun toinen ollut reissussa ja pitäisi olla heti valmis.
Nainen ei ole mikään mikroaaltouuni, joka pikatoiminnolla on lämmin.

Olet varmasti joskus sytytellyt nuotiota. Ei nuotio syty isolla sylillisellä halkoja. Vaan tarvitaan niitä tuohuksia, sytykkeitä. Jolloin peini liekki alkaa syttymään ja kun sytytys on saatu alkuun, niin lisätään halkoja jolloin roihu saadaan aikaiseksi.

Naisen aktiivinen alue on pääkoppa, eli psyykkinen olotila.

Omalla tavallaan oli ns. Vapaa-ajan matka kun kävin sukuloimassa sekä katsomassa omia vanhempia 700 km päässä. Olisin ottanut kumppanin mukaan mutta hänellä oli töitä. Enkä usko että häntä haittas matkani, ymmärtää hyvin. Yhteinen loma vietettiin kesäkuun puolessa välissä yhdessä, molemmat olivat varmaans suht tyytyväisiä lomaan.

Ymmärrän hyvin että nainen ei ole heti valmis ja en sitä odotakkaan. Olen valmis lämmittelemään naista jos se hänelle sopii. Mutta jos parisuhteessa olessa mies ei uskalla koskea naistaan sen takia että se sanoo että "Ei tunnu hyvälle" tai "Haluan vain nukkua". Tai jos kysyy pusua ja vastaukseksi saa että "en jaksa kääntyä". Niin kyllä mies vähän sitä ihmettelee.

Ymmärrän että aina ei tee mieli, eikä varmaan pidäkkään. Mutta luulisi jos oma mies on poissa pari viikoa niin luulisi että omaa rakasta tulisi ikävä ja sit kun sen näkee niin tekee mieli halata ja pussailla. No en toisaalta hirveesti yllättynyt koska muutenkin seksi on aika harvinaista eli voi mennä 2-5 viikkoa ilman minkäälaista seksiä. Enkä muista milloinka hän olisi tehnyt aloitetta.

Tämä satuttaa itseäni enkä uskalla hänelle kertoa että minun tekisi mieli koska tiedän että 98% varmuudella että hän ei ole kiinnostunut siitä ja hänelle se on ihan sama, miltä minusta tuntuu. Joskus tuntuu että pelkästään lantiolle koskeminen on jo liikaa.

Kovin kuulostaa kylmänkalsalta. Jos todella hellyys on noin harvinaista välillänne, panee ihmettelemään, mikä on saanut teidät pysymään yhdessä noin pitkään. Varsinkin siis, jos ette ole vielä eläkeiässä ja olette suhteellisen terveitä.

Juu, kyllä meillä olisi päädytty kantapäät vastakkain, jos tilanne olisi tuo. Vaan enpä ossoo arvuutella, mistä teillä on riipaistu yhteiselon evväät. Meillä se merkitseisi kylmenneitä tunteita.

Nyt olisi kyllä aika istua nokikkain ja puhua suoraan, kiertelemättä, mitä molemmat osapuolet liitolta haluaa. Jos elämänne on kuin viestistä saa käsityksen, jossain mättää ja pahasti. Missä on se kunnioitus, intohimo ja ystävyys? Parisuhteeseen kuuluu seksi oleellisena osana ja jos se puuttuu, se kai löytyy muualta eikä sitä tarvitse anella tai kerjätä.

Alkuperäinen kirjoittaja kissa pöydälle;11273812:
Nyt olisi kyllä aika istua nokikkain ja puhua suoraan, kiertelemättä, mitä molemmat osapuolet liitolta haluaa. Jos elämänne on kuin viestistä saa käsityksen, jossain mättää ja pahasti. Missä on se kunnioitus, intohimo ja ystävyys? Parisuhteeseen kuuluu seksi oleellisena osana ja jos se puuttuu, se kai löytyy muualta eikä sitä tarvitse anella tai kerjätä.
Pöyvälle pano on kyllä vähän kysseenalanen juttu.
Tunnen kaverin joka oli ollu panemassa kissoa pöyvälle mökillää. No oma elli oli siihen sammaa aekaa pölähtäny ja erohan siitä oli tullu. Tarinan opetus on , että jos pannoo mirrie pöyvälle nii sika jätetää...

Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11274738:
Pöyvälle pano on kyllä vähän kysseenalanen juttu.
Tunnen kaverin joka oli ollu panemassa kissoa pöyvälle mökillää. No oma elli oli siihen sammaa aekaa pölähtäny ja erohan siitä oli tullu. Tarinan opetus on , että jos pannoo mirrie pöyvälle nii sika jätetää...

Väenö puhuu oisttain asiaa että kissan pöydällle nosto voi joskus olla arkajuttu. Joskus ongelmat voi korjaantua kun keskustelloo mutta voip olla tai olla olematta että ei jutut ratkee sen parempaan suuntaankaan.

Varmaan kunnioitustakin löytyy mut luulen et elämä on niin hetkistä ja rankkaa että ei aikaa jää nauttia parisuhteen hedelmistä. Miten tässä maailmassa ottaa aikaa yhteiselle lemmelle jotta parisuhde kestää?.

Jossakin vaiheessa parisuhdetta seksi vain yksinkertaisesti loppuu - jomman kumman suhdekin puolelta. Jos samaa parisuhdetta haluaa jatkaa, asia on vain hyväksyttävä. Jos ei, halukkaamman suhdekin on lähdettävä hakemaan halukkaampaa kumppania. Surullista, mutta totta - sen haluamattoMAMMAN osalta, mutta näin se vain on...

Jossakin vaiheessa parisuhdetta seksi vain yksinkertaisesti loppuu - jomman kumman suhdekin puolelta. Jos samaa parisuhdetta haluaa jatkaa, asia on vain hyväksyttävä. Jos ei, halukkaamman suhdekin on lähdettävä hakemaan halukkaampaa kumppania. Surullista, mutta totta - sen haluamattoMAMMAN osalta, mutta näin se vain on...

Höpsis. Ihana ja nautinnollinen seksi ei tee haluttoMAMMAKSI. Mälsä kumppani kylläkin.

Samoin jatkuva kiire ja paine.
Ihmettelijämiehelle sanoisin että täytyy vain valita asioiden välillä. Olisiko jokin kohta jossa voisi vähän hellittää ja jättää tilaa lemmelle? Omalle kiireellekin tulee sokeaksi ja se mille annat huomiota, lisääntyy. Niinpä vaille jäämisen mieliala ei korjaa tilannetta vaan luo sitä lisää.

Viimeksi muokattu:

Miks loppuis? Ei sen nyt pitäis noin vain ilman syytä loppua. Jos suhteessa on rakkautta, on seksiäkin,sairaus voi tuoda muutoksia seksielämään.

Viimeksi muokattu:
Hei

välillä en oikein ymmärrä omaa tyttöystävääni jonka kanssa on saman katonalla oltu jo noin 5 vuotta ja 7 vuotta yhdessä. Tulin eilen parin viikon matkalta ja kysyin iltasella sängyssä tyttöystävältä että onko ollut ikävä? vastaus tuli et eipä oo ikivä kerinnyt tulla. Ihmettelin vähän mutta en kysynyt sen enempää. Sanoin että minulla on ollut sinua ikävä ja samalla halasin häntä. Kysyin heti sen jälkeen että Rakastatko minua hän vastasi että rakastaa. Minä vastasin siihen että niin minäkin rakastan sinua.

kosketin häntä vähän rohkeammin niin hän kiukkuisesti vastas että ei nyt. Ajattelin että paras kääntyä omalle puolelleen ja alkaa nukkumaan. Vaikka olisi ollut kiva oman rakkaan kanssa viettää intiimihetki. Ajattelin että hyvin nukutun yön jälkeen aamulla kun on molemmilla vapaata niin vois viettää intiimin hetken niin ei silloinkaan. Aamulla kosketin lantiosta ja rinnasta niin silloin.. sain palautteen että tuo kutittaa, lopeta. Toisaalta en ollut yllättynyt koska intiimit hetket ovat hävinneet jonnekkin tästä parisuhteesta. Ei ole lapsia muuta kuin yksi koiranpentu joka on noin 4kk ikäinen.

Jos on jotain hyviä vinkkejä miten saisin kumppanini huomaamaan minut? ja osoittamaan rakkautta. Välillä tuntuu siltä että parempi olisi sanoa että molemat miettii erillää mitä tältä suhteelta haluaa?.

Kuulostaa niin tutulta. Pystyn hyvin samaistumaan naiseesi.

Oletko yrittänyt koskettaa naistasi muutenki kuin vain niin, että taka-ajatuksena on seksi.
Miksi sinun pitää kysyä häneltä, onko ollut ikävä tai rakastatko minua? etkö ole varma asiasta.
Yhtä hyvin olisit voinut ottaa kultasi hellään halaukseen, sanoa: kulta, minulla oli ikävä, rakastan sinua.

Muista, naisen kylmyys ei välttämättä johdu siitä, etteikö hän enää haluaisi seksiä, vaan sitä, että hän saattaa ajatella, että sinä et halua muuta kuin seksiä.

Toista voi koskettaa myös ilman seksiä.

Viimeksi muokattu:
Hei

Ei minullakaan ole ikävä miestäni kun hän on poissa, yhdessä ollaan oltu viisi vuotta. Minusta on mukava saada omaa aikaa, tehdä omia juttuja, ihan mitä vain ilman että tarvitsee huomioida sitä toista. Joskus jopa harmittaa kun mies tulee takaisin, olisin voinut pidempäänkin viihtyä itsekseni. Harvoin on ollut ikävä miestä, silloin olen sen sanonut, mutta useimmiten ei ole. Ihmiset kun on erilaisia. Alkuhuumassa (itselläni ensimmäiset puoli vuotta tai vuosi) oli useamminkin ikävä, mutta kun yhteen muutettiin ja toista muutenkin näkee päivittäin on se erossa olo vain mukavaa.

Minua muuten ärsyttää myös jos heti ollaan kiinni, vaikka miehellä olisi ollut ikävä tai tekee mieli seksiä kun ei ole sitä saanut pariin viikkoon, ei se tarkoita että nainen olisi heti valmis tai että hän haluaisi juuri silloin. Monelta mieheltä puuttuu juuri se lämmittelytaito, tai se että jos vaikka vain halittaisiin kun on ollut ikävä eikä heti mentäisi siihen seksiin. Myöskin tuollainen "kalastelu" on minusta ärsyttävää: "onko ollut ikävä, miksi ei, rakastatko". Antaa epätoivoisen valittajan kuvan. Oletko huomannut että tyttöystäväsi ärsyyntyisi tällaisesta?

Mitä tulee hiljaiseen seksielämään niin syynä voi olla e-pillerit (aiheutta monilla haluttomuutta), se että seksi on tylsää tai ettei hän saa siitä mitään. Olen itse ollut tässä tilanteessa - miksi seksiä haluaisi harrastaa sellaisen kanssa joka ei sitä osaa niin etten minä saa siitä mitään vaan ainoastaan mies? Voipa nainen myös olla kyllästynyt koko suhteeseen eikä siksi ikävöi, ei halua seksiä, eikä muutenkaan jaksa sinua. Eiköhän ole keskustelun paikka.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä