Pariskuntien yhteiset harrastukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Viola"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ei ehitä harrastaa ite mitään kun aika menee lasten harrastuksiin. Mies metästää ja mullakin on kaikki metästys"tarvikkeet" koirasta lähtien mutta vähiin on jäänyt lasten myötä.

Meillä yhteisiä on retkeily, vaellukset, kiipeily, melominen, hiihtäminen ja laskeminen jne jne. "Omia" harrastuksia mulla on jumpat ja uinti, miehellä leffat ja lennokit. Nyt lapsien myötä harrastaminen on tietenkin vähentynyt huimasti, mutta onneksi suurin osa noista on sellaisia joihin lapset voi ottaa mukaan.

Miehen aloitteesta alettiin käymään yhdessä punttisalilla ja mun aloitteestani aloitettiin parina kilpatanssi.

Tosin kumpaakaan ei juuri nyt yhdessä harrasteta, kun olen noin miljoona vuotta kestävällä sairaslomalla :kieh:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Jaa-a, mökillä harrastetaan perheenä luonnossa liikkumista, käydään retkellä yms.
Kotosalla.....molemmat käy lenkillä, mutta eri aikaan, koska toinen hoitaa lapsia. Mies hiihtää, pelaa jääkiekkoa, patikoi kesäisin. Minä teen käsitöitä, käyn kuntosalilla. Yhteissä luetaan.

Lasten harrastukset vie kyllä tehokkaasti ajan ja vielä niin, että mulla vastuulla tyttöjen systeemit ja mies hoitaa pojan harrastukset. Kotia hoidetaan yhdessä, vaikkakin usein eriaikaan :)

Mutta jos meillä olisi aikaa ja mahdollisuuksia, niin kävisimme yhdessä elokuvissa ja teatterissa. Kesäisin pyöräilisimme enemmän (nyt jo jonkin verran onnistuu). Ja matkailisimme.

Katsotaan samoja tv-sarjoja
Tehdään löytöjä roskalavoilta joskus :D
Matkaillaan Virossa ja rempataan kesäasuntoa yhdessä
Mies on usein mukana keikoillani henkisenä tukena ja roudarina/autokuskina

Pelataan yhdessä erilaisia pelejä (lautapelejä, tietokone- ja konsolipelejä) tai samoja pelejä, mikäli pelit ovat yksinpelejä. Katsellaan meidän mielestämme hyviä tv-sarjoja ja elokuvia - suht samanlainen maku. Luetaan tietenkin, mutta enimmäkseen erilaista kirjallisuutta, koska kummallakin toisen suosituksista huolimatta riittää omassa genressään luettavaa vielä pitkän aikaa. Silloin tällöin lenkkeillään ja jaksetaan aktivoitua mukaan Mensan paikallisosaston toimintaan. Keskustelemme paljon, molempia kiinnostaa politiikka, uskonto ja yhteiskunnalliset asiat. Kaikesta ei tosin olla samaa mieltä, joten keskustelut kääntyvät välillä väittelyiksi.

Harrastetaan meidän eläinten kanssa ja myös urheillaan samassa kamppailulajissa. Lisäksi suunnistetaan ja harrastetaan kulinaari-mtkailua :) En osaa sanoa kumpi aloitti, kun ollaan jaettu nämä samat kiinnostuksen kohteet aina.
Oikeastaan en osaa sanoa mitään lajia mitä en kokeilisi mieheni kanssa!

Molemmat urheilee

Muun muassa sulkapallo, tennis, mtb ja ammunta olis tarkotus alottaa jossai vahees:)

Yhteistyössä