Kysymyksiä parisuhteesta ja rakkaudesta, gallup-tyyliin tottakai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höpis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Höpis

Vieras
1.Mitä sinulle merkitsee parisuhde?
2.Mitä teet yhdessä puolisosi kanssa?
3.Mitä tarkoittaa jos "rakastan sinua" onkin yhtäkkiä "tykkään sinusta"
5.Mistä tiedät että puolisosi rakastaa sinua?

Alkuperäinen kirjoittaja Höpis:

1. Parisuhde on elämän ja yhteisen arjen jakamista
2. Kaikkea mahdollista. Tavallisen arjen lisäksi tavataan ihmisiä yhdessä, käydään joskus jossain ulkona (syömässä, leffassa, pubissa, museossa yms) harrastetaankin jotain kuten pyöräilyä.
3. Sanon miehelle joskus myös että tykkään hänestä, jos se muuttuisi mieheni suussa jatkuvasti pelkäksi tykkäämiseksi niin ihmettelisin tietysti..

Missä nelonen?

5. Arjen keskellä tapahtuvista asioista, yhdessäolosta ja siitä että hän myös sen sanoo minulle.

1.Mitä sinulle merkitsee parisuhde? Paljonkin. Rakastan miestäni ja haluan olla hänen kanssaan. Hän tekee minut ilpoiseksi,saa oloni tuntumaan turvalliselta.Voin luottaa häneen ja hän minuun.

2.Mitä teet yhdessä puolisosi kanssa? Ulkoilemme perheenä ja kahdestaan. Käymme toisinaan elokuvissa,ravontolassa syömässä tai juhlimassa. Joskus olemme varanneet hotellista viikonlopuksi huoneen ja olleet "lapsivapaalla" Tehdään yleisesti kaikkea mistä molemmat tykkää!

3.Mitä tarkoittaa jos "rakastan sinua" onkin yhtäkkiä "tykkään sinusta" Into on laantunut ja suhteessa on jotain mätää. Mulle tulis itselleni mieleen että mies on löytänyt toisen mutta pitää mua varakappaleena.

5.Mistä tiedät että puolisosi rakastaa sinua? Hän sanoo sen usein. Halaa suukottelee,huomioi minua. En tarkoita mitään lahjoja tms vaan että kysyy miten mun päivä on mennyt ja kehaiseekin joskus :D

1. Upeaa seikkailua upean ihmisen kanssa. Olen kiitollinen. Yksin ei seikkailut olisi niin kivoja ikinä... tai sanotaan ettei arki olisi yksin juhlaa.

2. Matkustan , kasvatan lasta, filosofoin..- leffailen.. joskus lenkkeilen, sukuloin, saunon, mökkeilen. kalastan.. elän.. oon anoppilassa pari krtt vk jne.

3. Silloin ei enää tunne empatiaa samalla lailla ja toisen tekemiset eivät enää merkitse eikä mielipide kiinnosta.

5. Sanoo sne sellainen ilme kasvoillaan usein .. että sokerei valuu ;-D.. ja kunnioittaa mun elämää ja toimii kunnioittavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

1. Parisuhde on elämän ja yhteisen arjen jakamista
2. Kaikkea mahdollista. Tavallisen arjen lisäksi tavataan ihmisiä yhdessä, käydään joskus jossain ulkona (syömässä, leffassa, pubissa, museossa yms) harrastetaankin jotain kuten pyöräilyä.
3. Sanon miehelle joskus myös että tykkään hänestä, jos se muuttuisi mieheni suussa jatkuvasti pelkäksi tykkäämiseksi niin ihmettelisin tietysti..

Missä nelonen?

5. Arjen keskellä tapahtuvista asioista, yhdessäolosta ja siitä että hän myös sen sanoo minulle.

Oho...en osaa näköjään enää numeroitakaan*nolo*

Rakkautta, kumppanuutta ja intohimoa. Elämän ja asioiden jakamista, perhettä.

Vaikka mitä... Arkisia asioita ja välillä jotain poikkeuksellistakin. Tähän on aika vaikee vastata tekemättä pitkää listaa asioista / aktiviteeteista.

Ei välttämättä mitään. Ite käytän välillä tuota tykkään -sanaa, eikä se tarkota rakkauden laimentumista. Vaihtelua sanavalintoihin.

4.Mistä tiedät että puolisosi rakastaa sinua?
Kertoo sen aika säännöllisesti ja teot todistaa.
(Pelkällä rakastan sua -lauseella ei o mitään merkitystä, jos teot riitelee sen kanssa... Pelkkää sanahelinää, jos sitä rakkautta ei voi aistia)

1. Kahden ihmisen välistä olemista, jokainen itse rakentaa sellaiseksi kun juuri heille sopii. Minun parisuhde merkitsee meidän perheen ydintä, mun mielestä sen päälle rakentuu kaikki muu. Mun ja mun aviomiehen suhde on meidän perheen tärkein suhde, jota täytyy vaalia.
2.Lenkkeilen ja ulkoilen, matkustan ja purjehdin. Eli harrastan. Puuhatan yhdessä, lapsen kanssa tai ilman.
3. Mä joskus sanon miehelleni puolivitsillä, että rakastan sua, mutta harvemmin tykkään susta..;) Mun mies on mulle oikea puoliso, mutta joskus äärimmäisen ärsyttävä tapaus..
5. Siitä että se panostaa perheeseen, ja on ylpeä siitä, että olen sen vaimo.Mieheni on enemmänkin äijä, eikä tosiaan mikään romanttinen tai pehmo, siitä me useimmiten riitelemmekin, mutta tiedän 100 varmasti että rakastaa mua ja lastamme.

-onnellisuutta
-puhun ja kuuntelen
-kumpikin käy
-sen tuntee

No kommenttia sitten mun tilanteeseen.Mies hoki 8 vuoden ajan että rakastaa minua,ihastui johonkin teinityttöön ja sen jälkeen koitettiin alottaa alusta,rakastuminen on ollut sen jälkeen tykkäämistä eikä sekään kyllä missään näy,äksyilee vaan ja mitään ei olla tehty yhdessä.

1. Parisuhde merkitsee minulle hyvin paljon, se on koko elämän jakaminen iloineen ja suruineen toisen ihmisen kanssa.
2. Teemme kaikkea yhdessä, paitsi emme työskentele samassa paikassa, meillä on myös eri harrastukset. Kaiken muun voimme oikeastaan tehdä yhdessä. Yhteinen harrastus meillä on huutokaupoissa ja kirppiksillä käyminen.
3. Mieheni käyttää molempia ilmaisuja kiintymyksensä osoittamiseksi päivittäin, en osaa ajatella mitä merkitsisi jos toinen jäisi pois yht'äkkiä. Voisi kai se olla jotain tunteiden laantumista tai väsymystä.
5. Sen vaan tietää! :heart:

Yhteistyössä