Parinvaihtoa vai bi-tyttökö kaveriksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hellevi

Vieras
Miesystäväni haaveilee tytöstä/tytöistä (no naisista kuitenkin) kavereiksemme sänkyyn - joku kerta kuitenkin. On kuulemma nuoruudessaan vaimonsa kanssa harrastanut parinvaihtoa eikä siinä sen kummempaa. Tosin mietti nyt, että melkein kaikki he ovat eronneetkin jotka siis harrastivat sitä. Kukapa ei eroaisi.

Olemme 48/50 vuotiaita. Hän seurustellut paljonkin ja etsinyt sitä ""oikeaa"". Sanoo ettei ole mustasukkainen ja toivoo etten minäkään ole. Olin siinä ainoassa ja pitkässä suhteessa - luulisin ja syyttä. Kärsin oikeastaan vain jatkuvasta mieheni matkusteluista ja valehteluista missä oli ja milloin. Paljastui jälkeenpäin aina.

Mietin, että miksipä ei - voisihan sitä kokeillakkin, mutta mistä löytyy tällaisille jo rupsahtaneille ihmisille kuitenkin jotenkin ulkonäöltään siistiä ja mukavannäköistä seuraa ja vielä tervettä!!!

Lehti-ilmoituksissa etsitään kyllä pareja, mutta miten heihin voi luottaa ettei tule aidsia???? Eka päivä se on hirressäkin pahin ja kun kokee niin se on sitten siinä. Yli ei pääse, mutta mitä sitten sen jälkeen toisesta miettii?

Tosin olen hyväksynyt miesystäväni jutut vaikka tuntuivatkin hirveiltä. Hän on ollut ns. maksullinen mies puolisen vuotta joskus 1990 luvulla kun ei muutakaan työtä ollut!!!! Ihmettelen miten on pystynyt. Naisille se on huomattavasti helpompaa.

Hänellä ei oikein toimikkaan ilman pillereitä - sekö syy vielä yrittää jotta jos virkistyisi värkkikin??? Olemme seurustelleet kohta vuoden ja seksiä ei nyt montaa kertaa viikossa ole- valitettavasti.

En oikein ymmärrä kyllä missä mennään. Selvänä hän ei sitten halua jutella koko asiasta? Olen sanonut, että jos hän tuntee sellaisia tyttöjä ja jos he vielä meidät nähtyään - suostuvat niin katsotaan miten käy!!!

Eipäs! Minä pärjään omin avuinkin vaikka ei tällä kaverillani sitäkään vastaa kuulemma ole?? Näin hän pienessä sievässä on joskus sanonut. Hänestä kun ei ole hommaan enää! Miksi sitten haaveilee typyköistä? Mistähän löytyisi typyköitä rupsahtaneen näköiselle Riki Sorsaa muistuttavalle 50 v miehelle? Rahaa ei ole, joten se siitä! En itse ainakaan haluaisi pussailla omaa ikääni olevan rupsahtaneen viinalle haisevan naisen kanssa! YÄK! tosin ei hän kai sitä odotakkaan vaan että se touhui tsessään vain näyttää kiihottavalta!

Nimeenomaan, kaikki henkisesti jälkeejääneet feikkit ja kunnon kansalaiset, Usein tällä ja muillakin foorumeilla jutellaan ja rehvastellaan rumilla kaikista liittyvistä asioista..Erotiikka on todella hieno juttu, joka sen oivaltaa, mutta tästä sivustosta on tullut häirikköjen temmellyskenttä, syyliset ovat amis,jore,notty ja jeppe! Kirjoitetaan toisten nimimerkeillä,mikä on todella törkeä ja osoittaa kirjoittajan mielen sairauden, en ihmettelen että nettistä jatkuvasti tulee viruksia, joidenkin pää on sekaisin, että pitää häiritä muita, olen sarjakuvahamhojem nimiä ja muita nimiä, mutta niitä on plagioineet, alentavaa heidän kannaltaan, muuta kuin paskavittu ja kyrpä, päiväkodeissa kait ei nykyään saa kunnon kasvatusta. Amis kuule, haista paskaa vittu mikä idiootti tän ketjun aloitti tapa ittes amis ja olet säälittävä!

Ei oo kun ihan minun oikea nimimerkkini ja kyselen vain mielipidettänne että mitä pitäisi tehdä? Olen kyllä sanonut että katson siinä tilanteessa kun hän hommaa näitä ""tytsyjä"" ja perun sitten jos ei homma tunnu siltä miltä pitäisi

Kannattaa liittyä www.finswingers.fi
Sieltä löytyy kyllä varmasti teillekkin sopivaa seuraa.
Sivustoilta löytyy paljon pareja ja yksinäisiä jotka hakevat kimppakivaa.
Suosittelen erittäin hyvät sivut tuohon tarkoitukseen.

Yhteistyössä