Mieheni onkin Bi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
Tätä luulisi jo vitsiksi mutta hito totta ja mieleni tekee suorastaan oksentaa.
Miesystäväni muutti luokseni pari viikkoa sitten ja olen suorastaan umpikujassa.
Miten pistää hänet pihalle? Nimittäin eilen sorruin penkomaan hänen puhelintaan koska olen ihmetellyt hiipunutta seksielämäämme ja uskoa tai ei mutta hänellä oli siellä mihiltä viestejä ja ilmeisesti hänellä on joku homo-seuranhaku ilmoitus jossakin kun suurin osa oli vastauksia ilmoitukseen. Hintavääntöäkin oli eräässä viestissä eli hän ilmeiseti tarjoaa palveluksiaan jopa rahasta.
Olemme reilu kolmekymppisiä ja molemmilla on lapset ja voi jestas mikä sotku tästä syntyy ja miten minä tämä kaiken lopetan? En voi kertoa, että tiedän. Halausin uskoa kaiken huonoksi pilaksi mutta ei tämä sitä ole.

"Miten pistää hänet pihalle?"

Lue sad Ellit Avioeropalstan viestiketjua samasta aiheesta. Nainen on jo hankkinut avioeron, mutta mies ei suostu muuttamaan pois.

Kirjoitelkaa keskenänne. Teillä on sama ongelma. Lyötte viisaat päänne yhteen ja pulma ratkeaa.

Sinuna olisin lähettänyt muutaman viestin omaan kännykkään ja näyttänyt viestejä poliisille. Noista viesteistä voisi olla hyötyä mahdollisen lähestymiskiellon hankkimisessa. On mustaa valkoisella.

Miksi et voi kertoa, että tiedät hänen salaisuutensa? Eihän sinänsä ole tuomittavaa tai paheksuttavaa se, että hän on bi, mutta se, että hän kauppaa palveluksiaan ja pitää rinnakkaisia seksisuhteita, on. Sehän on suora loukkaus sinua kohtaan ja tuo vielä suuren terveysriskin. Tiedä, mitä pöpöjä satunnaisten seksisuhteiden mukana kantaa.

Kyllä minä kertoidsin suoraan, että yhteiselo ei ole mahdollista näissä puitteissa ja pyytäisin, että hän lähtee heti. Asuntohan on sinun, tuskin olet vielä ehtinyt tekemään mitään sellaisia sopimuksia, ettei häntä saa lähtemään. Kaksi viikkoa on niin lyhyt aika, että irtisanomisaikakin on vielä lyhyt, jos teillä on vuokrasopimus.

Koska kyseessä häätöön on raskaasti loukkaava käytös sinua kohtaan, saat sen varmasti, vaikka mies laittaisi hanttiinkin. Ei muuta kuin asuntoa hakemaan miehelle.

Voithan tehdä sellaisen tempun, että lähetät jonkun törkeimmistä viesteistä miehen puhelimesta omaasi ja tallennat ne sinne todistusaineistoksi.

Paheksuttavaa nimenomaan on se,että hän on bi. Etenkin sen vuoksi, että on esittänyt heteroa eikä ole kertonut mieltymyksistään. En itse ainakaan pidä siitä ajatuksesta, että miesystäväni olisi yhdynnässä normaalisti kanssani ja seuraavana päivänä pökkisi jonkun miehen anusta. Hyi helvetti, oksettaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Henna:
Paheksuttavaa nimenomaan on se,että hän on bi. Etenkin sen vuoksi, että on esittänyt heteroa eikä ole kertonut mieltymyksistään. En itse ainakaan pidä siitä ajatuksesta, että miesystäväni olisi yhdynnässä normaalisti kanssani ja seuraavana päivänä pökkisi jonkun miehen anusta. Hyi helvetti, oksettaa!

Suhteeseen mennessä seksuaalinen suuntautuneisuus ja se, mitä tekee ammatikseen, ovat kyllä sellaisia tietoja, jotka pitää rehellisesti ilmoittaa. Jos ei ilmoita, hyväksikäytöstä ja huijauksesta on kyse.

Pelaan tilanteen loppuun. Hain prepaid liittymän ja ystävättäreni viesti miehelleni, että mitäs jos muijasi saa tietää, että olet homo. Siihen hän oli vastannut, että entäs jos omasi. Eli tapailee ukkomiestä jonka kertoi minulle olevan perhetuttunsa. Koomista, että hän on minusta mustasukkainen enkä saisi työpaikan iltamenoihin osallistua jne.

Oikein. On huijari ja enpä tiedä mikä hullu on. Täysin ihana, huomaavainen ja kiva mies mutta kuka hän oikeasti on? Kiva katsella kun viestejä saa joissa häntä uhataan paljastumisella. Mietin ilmoitanko tuon toisen miehen vaimolle asiasta. Kuinkahan hiton yleistä tämmöinen on... miksi ei sitten voi olla reilusti homo ja homoilla ilman naisiin sekaantumista saatika toisen elämän sotkemista. Onneksi alennuin puhelinurkintaan niin tämä suhde on ohi. Entä jos olisin avioliittoon homon kanssa mennyt? Tämä on aivan järkyttävää. Haluaisin niin kovin asiasta puhua ja haukkua hänet lyttyyn mutta ei, odotan. Putsaan siltä kunnon vuokrarahat, yksi päivä vaihdatan lukot ja löytää kamansa pihalta. Sen minä teen enkä selittele mitään.

On muuten "jännää" seurata miten umpihomo tuo mies on. Istuu aika näpsästi jalka toisen päällä, sukii hiuksiaan ja ihailee lihaksiaan. Hän on varmasti helpottunut kun en kyhjää kainalossa ja annan hänen jäädä katsomaan töllöä pitkälle ja painelen itse aikaisin nukkumaan ettei vain kontaktia tarvitse ottaa. (en seksiin kyllä ryhtyisikään) Jännää, miten huomaan, että hän ei koskaan suudellut kuten rakastunut mies tekee ja ei hyväillyt vartaloani sillä lailla jne. Hölmö ajattelin, että hän on vain vähemmän kiihkeää sorttia kuin minä ja kyllä se siitä lämpenee. Ulkoruokinta odottaa mutta sain idean, että soitankin tuolle hänen mieskaverin vaimolle asiasta ja miehillä kun on treffit lauantai iltana niin os tuo vaimo pääsisi /haluaisi mennä narauttamaan kaverukset. Toinen kun on järjestänyt asiat niin, että asuu perheestään pois viikot niin homoilu on helppoa. Minusta haluttiin vain kulissia, perhejuttua maskiksi jotta saa homoilla ja rakastaa toista veivaria ja arki sujuu mutkattomasti. Väärälle ihmiselle nyt huijaukset teki.

Suosittelisitteko samanlaista inhonsekaista kostoa myös heterosuhteessa oleville bi-naisille?

Ps. Jos mies olisi umpihomo, hän ei olisi koskaan päässyt kanssanne edes noin pitkälle.

Homma täsmentyy. Tässä muillekin pettäjille varoitusta. Yksityisetsivät kartoitettu ja nyt sovin seuraavaksi aikaa. Mietin, että missä vaiheessa otan yhteyttä tuohon mieheni "kumppanin" vaimoon koska pelkään, että hän paljastaa koko juoneni liian aikaisin jos hätäilee. Voin hänelle kaupata saamani materiaalin todisteeksi mahdolliseen avioero oikeudenkäyntiin. Nyt auervaara kusetti väärää naista.

Kyllä, luin kaikki viestisi kokonaan ja minulle jäi sellainen vaikutelma, että pelkkä pettäminen toisen naisen kanssa ei olisi aiheuttanut aivan tuonkaltaista reaktiota.

Oliko viestit kirjoitettu siihen tyyliin, että niistä olisi huomannut, että miehesi olisi myös vastaillut kyseisiin viesteihin? Jos siitä ei ole minkäänlaista viitettä, että miehesi olisi niihin vastaillut niin, onko mieleesi tullut, että tällainen seuranhakuilmoitus voi olla, vaikka kavereiden järjestämä pila/jekku. Joskus aikoinaan eräät puolitutut miehet naureskelivat, kun olivat laittaneeet kaverillensa juuri tällaisen ilmoituksen ja voi, että heillä oli hauskaa, kun tälle miehelle alkoi tulla vastauksia ja yhteydenotto pyyntöjä!!! Lapsellista, tiedän, mutta tällaistakin tehdään.....

Juu, mieheni vastasi siihen viestiin, että entä jos omasi saa tietää eli suhde on päällä. Sopihan hän lauantaiksi treffejäkin tuon miehen kanssa josta minulle kertoi. (eli romanttisen viikonloppumme sijasta lähteekin naapuripaikkakunnalle illallistamaan tuon perhetutun kanssa) ööö

Juu, homma laukesi kun en enää pystynyt salaamaan asiaa. Kerroin, että tiedän hänen homoudesta ja suhteen laadusta tuohon mieheen en tosin kaupanteko asioista maininnut. Hän ei kieltänyt, ei myöntänyt nauroi vain päin naamaa, että hulluttelen. Lähti "asunnon etsintään" = baariin ja sieltähän toivottavasti uusi uhri löytyy. Soitin tuon toisen miehen vaimolle joka ilmeisesti on kulissiliittoa elänytkin koska oli huolissaan ainoastaan iltaisen soittoni ajankohdasa.. No, itse on valintansa tehnyt. Exäni ei ollut asiasta millään kun kerroin soitostani, ilmeisesti hänelle sopisi parnterin avioero paremmin kuin hyvin. Nyt kun veisi nuo kamansa vielä pois niin saisin jatkaa elämääni taas. tästä opin sen, että jos vielä joku päivä jotain vakavampaan suhteeseen alan niin kyllä on pakko tarkistuttaa miehen menneisyys sekä pistää varjostaja kannoille. tosin luulen, että jonkin aikaa elelen katselemattakaan miesten suuntaan. Tämä oli todella loukkaavaa, että minä todella varovainen ihminen törmäsin Auervaaraan joka ei ollut edes kunnon rakastaja. Yäk.

En nyt muuten kommentoi tarinaa, mutta älä kaada tätä vanhaa sotkua uuden suhteen päälle. Eihän se ole mahdollisen uuden miehesi syy, että edellinen äijä on ollut paskiainen. Et sinäkään haluaisi saada mitään supo-tasoista tarkistusta etsivineen perääsi, vai?

Hyvää jatkoa sinulle, ehkäpä koko juttu vielä joskus naurattaa:-D

Nots.... pakkaa tavarat ja anna aika, jolloin ne on haettava. Sinun huolesi ei ole, minne hän menee, aikuinen hakekoon sijansa itse. Kulissit kaatuvat aina aikanaan ja joka niiden varaan rakentaa, ei tule saavuttamaan koskaan mitään pysyvää, sen voit heittää perään ohjeeksi.

Huilaa ja elä omaa elämääsi, aika tuo tullessaan ihan rehellisen ihmisen eteesi.

"viestintuoja ammutaan" Näinhän se menee.
Minä olen aina ollut sitä mieltä, että on ihan viisasta aloittaa suhde silmät auki, eikä varsinkaan katsella maailmaa ruusunpunaisten lasien lävitse. Tietysti tarvitaan hulluutta ja heittäytymiskykyä, mutta sehän vain tuo uusia tilanteita ja uutta ajateltavaa...
Tsemppiä jatkossa.

Yhteistyössä