Naimisiin vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Kuulostaa vähän siltä että on laittomasti Suomessa. Monella tossa tilanteessa kova tarve saada oleskelulupa ja saada jäädä Suomeen. Siihen vielä sukulaisten painostus. Niin mennään naimisiin ja ero tulee kun saadaan pysyvä oleskelulupa... Toivottavasti ei oo tollainen tapaus. Oisko teidän mahdollisuus olla yhteyksissä vaik mies menisi kotimaahansa. Voisitko matkustaa sinne? Voisittehan mennä sitten naimisiin?

Tuo kaukosuhde voisi tulla kyseeseen. Voitaisiin sitten lomilla käydä kylässä. Ainakin mies varmasti tulisi viimeistään syksyllä käymään, kun veljen perheeseen tulossa uusi lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
No en menisi tuollaisessa tilanteessa.

Voisitko perustella tarkemmin. Olen nimittäin tätä asiaa aika paljon miettinyt eli mikä on oikea syy mennä naimisiin? Olen ollut tosi yksinäinen ja nyt olisi potentiaalisesti tarjolla kumppani, jonka kanssa voisi jakaa arjen. Hänen motiiveistaan en ole 100 varma, mutta enpähän olisi yksin. Eikö olisi parempi katsoa tuo kortti kuin jäädä pysytvästi yksinäiseksi?

Minkä ikäinen olet?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
No en menisi tuollaisessa tilanteessa.

Voisitko perustella tarkemmin. Olen nimittäin tätä asiaa aika paljon miettinyt eli mikä on oikea syy mennä naimisiin? Olen ollut tosi yksinäinen ja nyt olisi potentiaalisesti tarjolla kumppani, jonka kanssa voisi jakaa arjen. Hänen motiiveistaan en ole 100 varma, mutta enpähän olisi yksin. Eikö olisi parempi katsoa tuo kortti kuin jäädä pysytvästi yksinäiseksi?

Minkä ikäinen olet?

Toukokuussa tulee 33v mittariin. Avioerosta kuusi vuotta.

Tulin vaan tänne päivittämään, että naimisiin ollaa menossa :)

Häät ihan vaan maistraatissa pääsiäisen jälkeen, mutta ajateltiin kesälle sitten mökillä järjestää pienimuotoiset juhlat.

Yhteistyössä