Parihuhde asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emilii

Vieras
Kuinka kauan olitte tunteneet toisenne kun muutitte yhteen asumaan/menitte kihloihin/ naimisiin?

Lueskelin Satuhäiden edellisiä tuotantokausia ja siellä ihmiset ovat muuttaneet yhteen kolmen päivän tuntemisen jälkeen ja kihloihin ja raskaaksi saman tien. :O

Että miten teillä?

Jokunen kuukausi meni ennenku muutettiin yhteen, mutta seki aika asuttiin lähestulkoon yhdessä kun koko ajan oltiin toistemme luona :D Kihloihin mentiin viime vuonna jolloin oltiin oltu yhdessä reilu parisen vuotta.

Öö noh tunnettiin me kyllä jo muutama vuosi ennenkuin alettiin seurustelemaan. Seurustelusta seuraavana päivänä muutettiin yhteen ja kuukauden päästä kihloihin. Siitä meni noin 3,5v niin naimisiin ja kuukauden päästä häistä syntyi esikoinen, kakkonen siitä vuoden ja kuukauden päästä :D

Lis. Ja yhteistä taivalta kohta puolin 8vuotta..

Kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen tulin raskaaksi. Yhteen muutettiin yhdeksän kuukauden yhdessäolon jälkeen. Kihloihin mentiin 5 kuukautta lapsen syntymän jälkeen. Kihloissa oltiin neljä vuotta ennenkuin mentiin naimisiin viime vuonna :)

Oltiin ensin työkavereita pari kk, sitten kun suhde sai tuulta alleen niin mies tuli ekana yönä mun luo eikä pois oo lähtenyt.
Raskaaksi tulin sunnitellusti kuukauden seurustelun jälkeen ja kihloihin mentiin 3kk jälkeen. Naimisiin mentiin 1,5v seurustelun jälkeen.

Kun
-muutettiin yhteen, oltiin tunnettu n. 5,5 vuotta, seurusteltu n. 3,5 v.
-mentiin kihloihin, oltiin seurusteltu n. 5 vuotta.
-mentiin naimisiin, oltiin seurusteltu n 7 vuotta.

Meillä ollu niin vähissä rahat ettei oo kihloihin vara, reilu 2 vuotta ollaan jo oltu yhdessä ja asuttukin 1,5v. :) Että joskohan tänä vuonna sormuksen sormessa nään..... :)

vietettiin vkloppu yhdessä,mies "muutti" vklopun jälkeen luokseni,4 kk sen jälkeen kihloihin..Lapsi 1,5 yhdessä olon jälkeen..Raskaana olin jo kun alettiin seurustelemaan..Tyttö oli 4 kk kun raskauduin uudestaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vietettiin vkloppu yhdessä,mies "muutti" vklopun jälkeen luokseni,4 kk sen jälkeen kihloihin..Lapsi 1,5 yhdessä olon jälkeen..Raskaana olin jo kun alettiin seurustelemaan..Tyttö oli 4 kk kun raskauduin uudestaan..

Oliko se sen miehen vai exän?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

exän..miten niin?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Ei kun luin väärin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joillakuilla melkonen "kiire".

Kutsutaan myös tunteiden mukana menemiseksi.
Ei meillä ainakaan ollut mikään kiire, mutta ei myöskään nähty syytä himmata vauhtia.

Me ollaan jo suorastaan kun aviopari ja kyllä me häät voitaskin jo pitää jos ois rahaa. :D :)

Yhteistyössä