Parhain laihdutuskeino?

piparminttu
Mä aloitin viikko painonpudotuksen.2kg saanut pois.Ihan tein täysremontin.En laske pisteitä enkä painonvartioita.Ihan itse yritän onnistua.Jättämällä rasvat,makeat,limsat.Lopettaa joka hetkisen mässäilyn.Juon paljon vettä.Sekä teen päivittäin 1-1.5 tunnin sauvakävelylenkin
 
Mä vannon ehdottomasti painonvartijoiden pisteiden nimeen! Niillä olen todella helposti saanut laihdutettua 13,5kg eikä ole tuottanut vaikeuksia kun syödä saa mitä tykkää :D Aika pian ne usein käyttämänsä pisteet oppii ulkoa niin ei tarvii opusta jatkuvasti selailla... Mulla käytössä myös Points-laskin mikä kätevä kapine sekin!

Ihan ensimmäiseksi jätät vaan makeat/mehut/limsat pois, vähennät rasvan käyttöä ja alat ostamaan pelkästään kevyt tuotteita. Leipää jos syöt paljon niin vähennät sitä.
Ja lisäät liikuntaa. Tosin painonvartijoilla pudotus onnistuu ilman sitäkin...
 
Helpointa on laihduttaa kaloreita laskemalla niin ei ole koko elämäänsä kiinni minkään maksullisen laihduttamisen (kuten painonvartijat) ohjeissa. Mutta jokainen tietty kokee oman tyylinsä parhaaksi onnistuessaan.
 
Kun jättää ylimääräiset hiilarit,sokerit ja rasvat pois ja lisää ruokavalioon kasviksia,hedelmiä,
lihaa,kalaa ja kanaa ni sillä pääsee alkuun.Sitten ku alkaa liikkumaan säännöllisesti 3-5 kertaa viikossa,esim.kävelyä ni kyllä alkaa paino tippumaan nopsaan.Itse olen saanut tammikuun alusta reilut 7kg pois ja nyt olen tyytyväinen B)
 
on paras, tein sitä ekan lapsukaisen jälkeen puol vuotta ja tulokset oli hyviä, toimii netissä ja ainakin kun olin kotona vauvaa hoitamassa tuli aktiivisesti kirjattua syömiset ja liikkumiset ylös. eikä ole pahan hintainenkaan, verrattuna muihin nettilaihdutuspalveluihin
 
Ite lasken kaloreita, se on helppoa ja piankos ne jää omaan muistiin missä on minkäkin verran kaloreita ja paljonko "saa" syödä. Ja pysyy kuoseissa laihdutuksenkin jälkeen kun on oppinut laihdutuksen aikana! EIkä myöskään maksa mitään!
Tepsii varmasti! :attn:
 

Yhteistyössä