Parhaat rasvanpolttajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osaan kyllä aivan täysin itse kantaa vastuuni asioista kuten jokaisen aikuisen ihmisen kuuluukin.
Riippuu siitä mitä kirjoitat.
Tuskin nettietiketti sallii sen mitä mainitsemani nimimerkki toistuvasti neuvoo tällä palstalla tekemään.
Koska kerta ei ollut ensimmäinen, nostin asian tikun nokkaan. Yksikään tervejärkinen ei moista neuvoa kirjoita minnekään, eikä päästä sitä suustaan.
Euranasia-laki on vielä tekeillä. Elämän lopettaminen on puheenaihe, joka kannattaa käydä palstan ulkopuolella turvallisten henkilöiden kanssa.
Varoitan edelleen tämän palstan hirveydestä. Minulle tulee joka kerta huono olo tämän palstan viesteistä.

Riippuu siitä mitä kirjoitat.
Tuskin nettietiketti sallii sen mitä mainitsemani nimimerkki toistuvasti neuvoo tällä palstalla tekemään.
Koska kerta ei ollut ensimmäinen, nostin asian tikun nokkaan. Yksikään tervejärkinen ei moista neuvoa kirjoita minnekään, eikä päästä sitä suustaan.
Euranasia-laki on vielä tekeillä. Elämän lopettaminen on puheenaihe, joka kannattaa käydä palstan ulkopuolella turvallisten henkilöiden kanssa.
Varoitan edelleen tämän palstan hirveydestä. Minulle tulee joka kerta huono olo tämän palstan viesteistä.
12.8.2025 kirjoittamani viesti oli kuin enne tulevasta. Jos nuori kansanedustaja ei jaksa elää Suomessa, turha pilata ilmapiiriä enempää.
Paina tämä viesti paksuun kalloosi tällä palstalla Lepasta ilkkuja.
Ilman ns. Lepoja Suomi olisi ankeuttajien unelmamaa.