K
kaisa
Vieras
Mulle kans tehtiin ompelu esikoisen syntymän jälkeen ilman puudutusta.. enkä kokenu sitä kyllä kivuliaaksi! Mieluummin ne kaks pistoa ilman puudutusta mitä 10nen puudutuspiikin pistoa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en ole koskaan siellä synnyttänyt, mutta minulla on paljon tuttuja Rovaniemellä ja en ole koskaan kuullut mitään hyvää LKS:n synnäristä...valitettavasti.:|
Itse olemme suunnitelleet muuttoa pohjoiseen, mutta tuossa yksi iso syy, mikä pistää empimään...haluamme vielä lapsia, mutta LKS:ssä tuskin haluan synnyttää kaiken kuulemani jälkeen...
L-PKS taas on TÄYSIN toista maata! Sieltä omaakin kokemusta ja aivan ihana paikka!! Olen kuullut vain hyvää siitä laitoksesta. OYS taas on paljon samanlainen kuin LKS...en ikinä menisi sinnekään, jos ei ole hengestä kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Mulla kätilönä Naski (nuori ja kiva) ja toisena Rytilahti, joka on niiin syvältä kuin olla ja saattaa.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Mulla kätilönä Naski (nuori ja kiva) ja toisena Rytilahti, joka on niiin syvältä kuin olla ja saattaa.
Oliko tuo jälkimmäinen sellainen vanhempi, pieni tumma nainen? Muistaakseni silmälasitkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:Itsellä osittain tosi paskoja kokemuksia,sekä monella tutulla :|
Sinne osastolle voisin mennä uudestaan,mutta en haluais olla raskaana ja olla niiden lääkärien pompoteltavana.Ja esikoisen synnytyksessä oli tarjolla tasan yks asento missä sai olla ja ilokaasun lisäksi yks puudute..
Alkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:Itsellä osittain tosi paskoja kokemuksia,sekä monella tutulla :|
Sinne osastolle voisin mennä uudestaan,mutta en haluais olla raskaana ja olla niiden lääkärien pompoteltavana.Ja esikoisen synnytyksessä oli tarjolla tasan yks asento missä sai olla ja ilokaasun lisäksi yks puudute..
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:Itsellä osittain tosi paskoja kokemuksia,sekä monella tutulla :|
Joo, itse olisin halunnut ponnistaa kyykyssä.. "Ei täällä lattialle synnytetä sentään, siihen sänkyyn vaan" ja "älä herrajumala riisu niitä sukkia (mulla oli tosi kuuma) kun pidät niistä kiinni ponnistaessa" ja huuto perään "ÄLÄ RIISU NIITÄ SUKKIA!!".
Jepjep.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Mulla kätilönä Naski (nuori ja kiva) ja toisena Rytilahti, joka on niiin syvältä kuin olla ja saattaa.
Oliko tuo jälkimmäinen sellainen vanhempi, pieni tumma nainen? Muistaakseni silmälasitkin?