LKS:a synnytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nostan tämän ketjun nyt koska minulla olisi hakusessa meidän kätilön nimi, jota en enää kuolemaksenikaan varmuudella muista eikä mistään papereista löydy :,(

Eli tietääkö joku onko siellä sellainen kätilö kuin Matinmikko tai joku sen tapainen?? muistelen jotain tuollaista nimeä.. Hän oli sellainen rempseä ja mukava tumma hiuksinen n. keski-ikäinen. tai tietääkö joku missä olisi lista kätilöiden nimistä lks:ssä?

Synnytys paikkana lks oli minulle hieman kaksijakoinen... Synnytys salista ei ole mitään pahaa sanottavaa. Oli pitkä synnytys ja tapasin omien laskujeni mukaan 4-5 kätilöä, joista kaikki olivat ammattitaitoisia mielestäni, joskin hyvin erilaisia persoonia. Osastoajasta onkin sitten jäänyt vähän erilainen muisto..aika kamala

Sisätutkimukset kohdunkaulan tilanteesta olivat kyllä lievästi sanottuna "ronskeja", mutta koska olin ensikertalainen ja tiesin mitä edessäpäin vielä oli niin purin vaan hampaat yhteen ja kestin.

Alapään tikkaaminen kesti ja kesti ja puudutus oli olematon mutta hyvin se sai kokoon kursittua, ei vaivannut sen koommin.

Oudointa oli se etten saanut imettää synnytksen jälkeen. Kukaan ei sitä ehdottanut ja itse olin heikossa hapessa etten älynnyt ehdottaa. Vauva tuotiin rinnalle n. 4,5h synnytyksen jälkeen vuodeosastolla.

Alkuperäinen kirjoittaja lksässä;22657762:
Nostan tämän ketjun nyt koska minulla olisi hakusessa meidän kätilön nimi, jota en enää kuolemaksenikaan varmuudella muista eikä mistään papereista löydy :,(

Eli tietääkö joku onko siellä sellainen kätilö kuin Matinmikko tai joku sen tapainen?? muistelen jotain tuollaista nimeä.. Hän oli sellainen rempseä ja mukava tumma hiuksinen n. keski-ikäinen. tai tietääkö joku missä olisi lista kätilöiden nimistä lks:ssä?

Synnytys paikkana lks oli minulle hieman kaksijakoinen... Synnytys salista ei ole mitään pahaa sanottavaa. Oli pitkä synnytys ja tapasin omien laskujeni mukaan 4-5 kätilöä, joista kaikki olivat ammattitaitoisia mielestäni, joskin hyvin erilaisia persoonia. Osastoajasta onkin sitten jäänyt vähän erilainen muisto..aika kamala

Synnytyspapereissa lukee sen kätilön nimi, joka on lapsesi syntymähetkellä sinua hoitanut. Uskoisin että henkilö ketä tarkoitat on Pentinmikko, sen niminen kätilö sieltä ainakin löytyy ja on juuri kuvailemasi mukainen, rempseä ja mukava.

LKS ja Hanna-Mari paras kätilö :) osasi hienosti kannustaa, jäi lämmin mieli. Lastenhoitohuoneen henkilökunta myös iloista, auttavaista. Tai sit mulle sattu vaan ne hyvät työntekijät :D Synnytin 2009. Ainoa asia missä sairaalan pitäis skarpata on tuoreiden vanhempien tukeminen, jos ja kun lapselta löytyy sairaus tai vamma synntytyksen jälkeen. me jäätiin sillä saralla aika yksin.

Esikoisen synnytin lokakuussa 2009 lks:ssä ja synnytyksessä mukana toisena kätilönä oli tämä Hanna-Mari ja en voi kun kehua :) Kaiken kaikkiaan ihana kätilö... :)

Mukana olis myös toinen vanhempi josta kokemukset ei ole niin mukavat...
En muista että olis laittanu mitään puudutetta kun tikkas, ei puhunu synnytyksen aikana juurikaan, tiuski kun sanoin et käy kipeetä hänen painellessa istukkaa ulos, ei antanu mitään vinkkejä tai erivaihto ehtoja synnytyksen aikana...
Synnytyksen jälkeen en kyseistä kätilöä nähnyt vaikka olisin halunnut jutella synnytyksestä joka ei mennyt ihan niinkuin yleensä :(

Yhteistyössä