Parhaat geishakuulat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen 27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omistan kahdet erilaiset; isommat Smartballs kuulat ja pienemmät irralliset Catseye-kuulat.
Molempia tulee käytettyä joskus vuoropäivinkin ja molemmat toimivan hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28471192:
sen voin kertoa, että noi smartballsit ei mahtunu sisälle, muuten ku oikeen tunkemalla. Mun on ostettava pienemmät.

Smartballs (Teneo Duo) minullakin ja olen saanu treenattua ainoastaan niitä käyttäen lihaskunnon (miehenikin mmukaan) tosi hyväksi.
Totta että ensikerralla näyttävät ja tuntuvat hieman kookkailta. Kuitenkin jos vertaa miehen kikkelin paksuuteen, niin pienethän nää kuulat on.(,

Smartballs (Teneo Duo) minullakin ja olen saanu treenattua ainoastaan niitä käyttäen lihaskunnon (miehenikin mmukaan) tosi hyväksi.
Totta että ensikerralla näyttävät ja tuntuvat hieman kookkailta. Kuitenkin jos vertaa miehen kikkelin paksuuteen, niin pienethän nää kuulat on.(,

Mä ainakin olen siinä uskossa, että siinä sisällä pitämisessä pitää olla haastetta. Smartballsit menee vaan survomalla sisälle ja ulos tulee yhtä hankalasti, niin kuvittelisin ettei niillä hirveästi treeniä saa.

Niin, mikä on kenenkin kikkelin paksuus. :whistle:

Vielä että nämä on kiilloitettua terästä ja 2 kuulan välissä kirurgiteräsketju. Sisällä liikeherkkä sisäkuula joka tuntuu pienestäkin liikkeestä, esim. autolla ajaessakin. Halkaisija 40mm mutta näitä saa toivomuksesta eri kokoisia. Paino jotain 100g /kpl.

mulle ei vaan mahdu, tosin, tuo kuukuppi, joka on tarkoitettu synnyttäneille naisille(koko L) ei mahdu enää aukeamaan, ostin koon s ja se toimii. Olen treenannut lantionpohjanlihaksia ilman kuulia n. vuoden.

siis noloa myöntää, että multa noi smartballssit valuu koko ajan ulos.. yyh, ja olen tehnyt comella niitä lihaksia aiemmin. sisään ne ei silti helpolla mene. ällöö.