Paras ystäväni vei mieheni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niina"

Vieras
Sain juuri tietää, että neljän lapseni isä ja paras ystäväni ovat yhdessä. Meillä on mennyt jo pitempään aika huonosti, mutta olemme oikeasti yrittäneet saada asiat kuntoon. Luulinkin että kaikki on jo hyvin ja että mieheniKIN olisi onnellinen, mutta ei! Hän olikin iskenyt parhaan ystäväni jonka olen tuntenut jo 25 vuotta.

Miten tälläisestä voi selvitä? Aluksi olin ihan shokissa, sitten surullinen, nyt katkera ja pettynyt. Ei siinä mitään, ihmiset eroavat ja rakastuvat, mutta pitikö juuri mun ystäväni olla se nainen joka saa mun rakkaan mieheni? No, ei kai tässä auta kun etsiä uus kämppä mulle ja lapsille... vaikka tekis niin perkeleesti mieli viedä siltä saatanan idiootilta kaikki. Lapsista ja asunnosta lähtien. Mutta enhän mä nyt niin voi tehdä, kai tässä minäkin olen osasyyllinen. Mitä teen? Kostanko vai myönnänkö rakastuneeni petturiin ja lähden noin vain kävelemään?

Molemmat ovat sinun luottamuksesi pettäneet, mutta ei kukaan miestäsi vienyt. Itse lähti ja ansaitseekin sinut menettää.

Ota rauhallisesti, ota oma aikasi.
Rauhoituttuasi käytte käytännön asiat läpi. Sinulle ja lapsillekin on parasta, ettet lähde lasten kautta kostamaan, vaan yritätte säilyttää välit asiallisina.

Ota lapset ja muuta pois.Lasten asiat hoitakaan pian kuntoon,sitten voit unohtaa koko jutun ja ruveta rakentamaan uutta ja perempaa huomista.
Itse olin samassa tilanteessa 7v sitten.Nykyään olen sujut molempien kanssa (eivät enää yhdessä),mutta sen enepää en pidä kumpaakaan yhteyttä.

pahinta tässä on se, että tiedän ettei noiden kahden suhde tule kestämään. He tulevat hyvin toimeen, mutta vain kaveripohjalta. He ovat niin erilaisia, mutta rakkaus sokeuttaa...

Kauhea tilanne. :hug: Todella törkeitä sekä miehesi että "ystäväsi". Varmasti tuntuu pahalta ja vielä pitkään. :( Yrittäkää kuitenkin selvittää asiat rauhallisesti sitten, kun pöly on vähän laskeutunut. Lastenkin takia kannattaa yrittää pysyä mahd. asiallisissa väleissä. Ystävyys varmaan loppui siihen...?

Tosi järkkyä. Älä sinä kosta mitään. Älä katkeroidu. Paras kosto heille molemmille on kun jatkat elämää iloisena ja onnellisena. Aidosti, etsi onnea. He ovat nyt menneisyyttä, ja heihin älä enää luota. Se on nyt mennyttä. Muuta vaan ja etsi kaikkea hyvää sinulle ja lapsille, auringonpaistetta ja kevät tulee... Älä sure, tämä vie eteenpäin. Todella järkyttävää. Älä puhu miehelle ja varsinkaan ystävällesi MITÄÄN aluksi, etsi vain se asunto. Etsi muita luottahenkilöitä auttamaan. Vaikka seurakunnan diakonissa tarvittaessa.

Jos tämä nyt on totta, niin mieheen pitäisin asialliset välit, toki lastenkin vuoksi pitää järjestää sovussa asiat. "Ystävä" oli erittäin entinen ystävä. Mies saa pokata kenet haluaa, jos teillä oli kerran ero tulossa ja ilmeisesti sitä tuolla tempauksella on halunnut vauhdittaa, mutta sun ystävän pitäis olla lojaali sulle ja haistattaa tälle miehelle paskat. Ugh!

Voi V**u mikä ääliö. Tässä puhutaan neljän lapsen isästä, joka on naimisissa lastensa äidin kanssa.

!!!!! Itse olet, kiitos vain. Ja tällä tarkoitin sitä, että jos äijä aikoo erota, niin varmasti tämmöisen tempauksen tekee, eikä sun paheksuntas sitä paranna. Ja sitä, että sillä nyt ei ole suurta eroa, onko se nainen (jonka kanssa petetään) naapurin Marjatta vai naisen ystävä Kirsi. Mutta ystävä ei ole ystävä, jos miehen matkaan lähtee.

No sen oliskinkin voinut kestää jotenkin, että mies olisi pettänyt mua jonkun muun kanssa, mutten sitä että se nainen on sellanen ihminen, keneltä vähiten sitä "osasin" odottaa... No, tästä on suunta VAIN ylöspäin

en lähtisi vaihtamaan asuntoa ensi huuruissani. Lapsille tulee nyt iso muutos elämään, miksi heidän pitäisi menettää kotinsakin? Sitä paitsi miehelle on hyväksi joutua lähtemään itse, josko hänenkin huurupäänsä siitä nopeammin selviäisi.

!!!!! Itse olet, kiitos vain. Ja tällä tarkoitin sitä, että jos äijä aikoo erota, niin varmasti tämmöisen tempauksen tekee, eikä sun paheksuntas sitä paranna. Ja sitä, että sillä nyt ei ole suurta eroa, onko se nainen (jonka kanssa petetään) naapurin Marjatta vai naisen ystävä Kirsi. Mutta ystävä ei ole ystävä, jos miehen matkaan lähtee.

Ei vittu mitä tekstiä sanon mä! Sillä on aika helvetin paljon merkitystä, pettääkö mies naisen ystävän vai naapurin kanssa. Mulle ainakin olisi, jos meille joskus noin kävisi. Olisin aivan romuna, jos mies pettäis jonkun mun ystävän kanssa.

[QUOTE="Niina";25477596]No sen oliskinkin voinut kestää jotenkin, että mies olisi pettänyt mua jonkun muun kanssa, mutten sitä että se nainen on sellanen ihminen, keneltä vähiten sitä "osasin" odottaa... No, tästä on suunta VAIN ylöspäin[/QUOTE]

Kurjaa, että meni samalla 25 vuoden ystävyys. :( Mitä ystäväsi on sinulle puhunut tuosta? Tiesitkö hänen olevan ihastunut mieheesi?

Yhteistyössä