Paras vaate keskoselle?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Housuista sen verran, että joko kantapään kohdalla aukot tai sitten terättömät potkuhousut. Nuo kanta-aukkoiset on hyviä. Keskosilta otetaan paljon verikokeita yms. kantapäästä, joten on kätevä jos ei housuja täydy joka kerta ottaa pois...

Keskosille omia nettivaatekauppoja löytyy jonkun verran.. Ihan tavikset vaatteet, mutta pienet, sopi ainakin rakkaalle tutulle keskoselle, joka myös syntyi n. 1 kg painoisena.

Esim.

KESKOSTEN VAATTEET - www.malaika.fi

Jotain saa myös esim. KappAhlista (muistaakseni alkaen kokoa 44 cm, mutta Kappiksen vaatteet on aika pieniä aina).
 
"keskonen"
Mä tykkäsin pitää kietaisupaitoja. ja muutenkin kaikkea mitä on helppo kukea niin hentoiselle pikku ihmiselle. Jokin materiaali mikä sopii herkälle iholle. keskosten iho on niin hentoinen ja herkkä.
 
Heippa, nain taman ketjun ja ajattelin kertoa etta mina suunnittelen ja valmistan keskosenvaatteita Englannissa ja niita voi tilata netin kautta.

Minulla on kietaisupaitoja seka kantapaa auki olevia potkareita seka muitakin asuja.

Olen juuri keskustelemassa parin sairaalan kanssa Suomessa asuistani ja tivotaan etat ovat kiinnostuneita ja niita voisi ostaa suotaan Suomesta.

Jos viela etsitte niita kaykaa katsomassa sivujani Welcome to Piccolissimo Baby Boutique. Uusi idea tulossa pian!

terv tiina
Asuin Hyvinkaalla ennen Englantiin muuttoani
 

Yhteistyössä