Paras rusketusvoide?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei syövälle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei syövälle

Vieras
Mikä on lempimerkkisi itseruskettavista voiteista? Olen käyttänyt jo monena kesänä Doven kevyesti päivettävää kosteusvoidetta, mutta nyt kyllästyttää jotenkin, haju tökkii ja olo on tahmea rasvauksen jälkeen...

Olisko kellään vinkata hyvää voidetta?

miekin oon miettinyt samaa. Käyttänyt jotain roc-merkkistä perusrusektusvoiteenhajusta voidetta, ja se haju tökkii eniten.

Haistelin Dovea kaverin luona, ja se tuoksu mun mielestä hyvälle!

Mutta tosiaan, miekin ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan.

Toisaalta, kannattaa ehkä mennä glossy.fi, ni siellä on kaikkiean tyyppien arvosteluja liittyen kaikkeen kosmetiikkaan, myös itseruskettavista taitaapi olla.

Mun suosikki on Body Shopin päivettävä voide. Se tummemmalle iholle tarkoitettu tuo yhdellä kerralla kivan päivetyksen enkä oo onnistunut saamaan sillä vielä raitoja. Hajukin on mun nenään huomattavasti siedettävämpi kuin missään muussa vastaavassa tuotteessa.

Taidanpa testata tuon Body Shopin seuraavaksi, taas levittelin suihkun jälkeen Dovea ja kyllä tökkii tämä haju (monen vuoden käyttö takana...).

Olisin kiinnostunut kuulemaan vielä noista suihkeista, kuinka saatte levitettyä ne kunnolla? Kerran ostin Garnierin suihkeen ja olin ihan seepra ekan kokeilun jälkeen.... Ja sama elämys Lumenen kasvopyyhesydemin kanssa...

Kaikki mitä oon kokeillu aiemmin; lorealit, garnierit ym. haisee mun mielestä ihan karseelle. Tänä keväänä löytyi sellanen mikä ei haise samalle kun itseruskettavat yleensä.
Aco: sun kissed bodylotion. =) Myydään apteekeissa, joissa on kosmetiikkaa.

Kannattaa kokeilla!

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Kaikki mitä oon kokeillu aiemmin; lorealit, garnierit ym. haisee mun mielestä ihan karseelle. Tänä keväänä löytyi sellanen mikä ei haise samalle kun itseruskettavat yleensä.

Kannattaa kokeilla!

Ahaas, oliko minkä hintainen tuote?

Minä käytän Diorin itseruskettavaa, kasvoille ja vartalolle oma. Ja ilman sitä kimallusta, niitä on kahta erilaista. Clarinsin (geeli) itseruskettava on kans tosi hyvää, ei jää sellasta keksinhajua niinkuin joistain! Yök! Ainakin Lorealin tuotteista tulee sellanen lemahdus et huh...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kannattaa kokeilla!

Taitaa olla hinta jossain 12-16e kieppeillä, jos oikein muistan

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mulla on muuten kans ollut joskus tuo Diorin kasvoille tarkoitettu ja se oli hyvä, tosi hyvä jälki tuli, mutta haisi aika ärtsylle... vartalolle en ole kokeillutkaan.

Ei se mun mielestä kyl tuoksu ainakaan pahalle.. Mun mies on tosi herkkänokkainen aina mainitsee jos on jotain vartalovoidetta tms mutta tästä ei oo tullut negatiivista kommenttia. Mun mielestä tuoksuu sellaselle aurinkovoiteelle. Ja parasta näissä on se että niistä ei jää ees valkoisiin lakanoihin tahroja!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kannattaa kokeilla!

Taitaa olla hinta jossain 12-16e kieppeillä, jos oikein muistan

se on alle 8e

Yhteistyössä