Paras ripsiväri? Apua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjk

Vieras
Kertokaas ny, mikä olis paras ripsari just mulle tai mistä itse tykkäät. Lähinnä tuuheutusta olisin vailla, mutta en yhtään tykkää niistä kököistä mitä jostain tuuhetutavista tulee. Aiemmin käytin Nivean Lash designeria, mutta sitä ei enää tehdä kai en ole ainakaan kaupoissa nähnyt. Hinnallakaan ei niin väliä... mikä on sun suosikkisi ja miksi?

Mun aika ohuille ja harvoille ripsille parhaaksi ripsariksi olen todennut Maybellinen ripsivärit, lähinnä ne joissa on kaareva harjaspää, ja jotka lupaavat tuuheutusta. En niinkään kaipaa pituutta, mutta juurikin sitä tuuheampaa lookkia. Nyt mulla se on Falsies Black Drama, mutta se ei tuuheuta mun mieleen oikein, vaan tekee ripsistä vähän sellaiset paakkuiset. Ennen mulla oli Volum'Express Lift Up, ja se oli tuuheutuksen kannalta parempi.

Mä olen aika pitkään käyttänyt tota Volum'Expressiä ja aina silloin tällöin sitten ostanut jotain muuta vain huomatakseni, ettei ne oo niin hyviä. Sama juttu nyt, ois vaan pitänyt pitäytyä hyväksi havaitussa!

Maybellinellä näyttää olevan noita Falsies-tuotteita pari erilaista, tuo Falsies Black Drama ja sitten Volum'Express Falsies - ois kait pitänyt ottaa tuo Volum'Express Falsies -ripsari, se ois voinu olla parempi.

Fiberwig!

Ja hyvänä kakkosena perinteinen sensai (kanebo) 38.

Jaa niin, eka on hyvä koska pidentää ja erottelee. Mainosslogan oli "kuin ripsiperuukki" ja se jos mikä teki vaikutuksen :laugh: Tosi hyvä ripsari kyllä on, on mm.japanin myydyin mascara. Kannattaa googletella ja lukea tuotteesta. Kanebo nyt vaan on sellainen perushyvä. Kumpikaan em. tuotteista ei varise eikä tee pandasilmiä. Molemmat pestään pois lämpimällä vedellä eikä tarvitse edes puhdistusainetta saadakseen nämä ripsarit puhdistettua.

Jaa niin, eka on hyvä koska pidentää ja erottelee. Mainosslogan oli "kuin ripsiperuukki" ja se jos mikä teki vaikutuksen :laugh: Tosi hyvä ripsari kyllä on, on mm.japanin myydyin mascara. Kannattaa googletella ja lukea tuotteesta. Kanebo nyt vaan on sellainen perushyvä. Kumpikaan em. tuotteista ei varise eikä tee pandasilmiä. Molemmat pestään pois lämpimällä vedellä eikä tarvitse edes puhdistusainetta saadakseen nämä ripsarit puhdistettua.

Mulle tuo Fiberwing on jotain aivan kamalaa. Ei kuitenkaan johdu itse ripsarista, vaan mulla on tosi harvat ripset eli kaipaan myös tuuheutta. Tuolla mun ripsistä tulee tosi hassun näköset. :D
Tuota kaneboa on niin monet kehuneet, että sen ehkä seuraavaksi kokeilen. =)

Ehdoton ykkönen tähän mennessä on ollut Diorin Diorshow :heart:

Lancome, vaikka onkin kallis. Sen avulla katoaa pallis. Yksi kerros aamuisin, innostuu mies puisin. Kaksi kerrosta iltaisin, leppyy kaikkein vihaisin. Ei tarvitse koskaan pestä, sillä itkua se ei kestä.

Clinique High Impact curling mascara. Se harmaanvärinen, joka on säänkestävä eli lähtee samoin pois kuin Sensai 38. Sitä toista ei säänkestävää ei kannata ostaa, oli ainakin musta ihan kökö. Olen käyttänyt tätä ripsaria nyt pari vuotta enkä vaihda! Parempi kuin Diorit, Lacomet sun muut.

Yhteistyössä