Paras pikkuhousunsuoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiostus, kutina, inhotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hiostus, kutina, inhotus

Vieras
Pieni gallup!

Eli paras pikkuhousunsuoja, joka ei hiostas, ryppyyntys ja kutittas (ainakaan niin paljon).

Lähinnä toi kutitus häiritsee minua, eli ilmeisesti on materiaalista kiinni.
Oon kohtuu montaa kokeillu, mutta ikinä en muista olleen hyvä. Joku super thin tais olla ihan ok...

Ja pimpinvartijoille tiedoksi: Ei, en käytä suojaa säännöllisesti joka päivä, ja puuvillaset on pökät ja yöt tuuletellaan!

Niitä kestoja niin hehkutetaan, mutta miten se käytännön toteutus! Töissä kun täytyy käydä vaihtamassa niin mihin se käytetty laitetaan? Laukkuun haisemaan...?

[QUOTE="vieras";28890020]Niitä kestoja niin hehkutetaan, mutta miten se käytännön toteutus! Töissä kun täytyy käydä vaihtamassa niin mihin se käytetty laitetaan? Laukkuun haisemaan...?[/QUOTE]

Keston voi taittaa nyytiksi ja laittaa vaikka pieneen muovipussiin. kotona sitte pesuun. En koskaan huomaa hajuhaittoja tälleen.

Kun jättää pikkarit kaappiin, pysyvät ne puhtaina.

ilmavaa pukeutumista
6f867924b176a401c7847bc561fb1034.jpg

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Pieni gallup!

Eli paras pikkuhousunsuoja, joka ei hiostas, ryppyyntys ja kutittas (ainakaan niin paljon).

Lähinnä toi kutitus häiritsee minua, eli ilmeisesti on materiaalista kiinni.
Oon kohtuu montaa kokeillu, mutta ikinä en muista olleen hyvä. Joku super thin tais olla ihan ok...

Ja pimpinvartijoille tiedoksi: Ei, en käytä suojaa säännöllisesti joka päivä, ja puuvillaset on pökät ja yöt tuuletellaan!

Yhteistyössä