Paras peppuseksi asento?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sexy-lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen reilut kolmekymppinen ja tykkään todella saada kullia peppuun. <<<<<mä meen vatsalleni, nostan persettä tarjolle ja sieltä se kollintulee. Muutama työntä ja spermat lentää sisäleni, se on ihanaa ja musta tuntuu hyvältä kun ne jäpät o jotain parikymppisiä. No, kyllähän mä niiltä tietty otan suihinkin...

Niin, mitä tuo on mielestäsi?

Viimeksi muokattu:
Kiitos leena80 kannustuksesta. Olen kanssasi kyllä samaa mieltä terveyshaitoista.
Itse en ole kertaakaan suolen tyhjennystä tehnyt, eikä koskaan ei ole mitään jälkiä jäänyt. Jos uloste on normaalia/kovaa niin ei se heppiin jää kiinni ; )
Olen kerran pessyt pyllyreikäni itse saippuaisella sormella alapään pesunesteellä ennen aktia.
Jospa lähipäivinä saisin kokeilla uutta asentoa! Hinku on suunnaton, se alkukipu vaan jännittää. Tosin meillä ei ole kunnollista liukkaria joten se on suurimpana ongelmana varmastikin.
Tuntuu kuinka pimppi kastuu kun ajattelenkin asiaa...

Ei se uloste heppin jää kiinni,mutta peppuseksin jälkeen suoli saattaa jäädä ns. "vellomaan",jolloin suolessa olevaa ulostetta saattaa tulla ulos.

Viimeksi muokattu:
Nyt kuuntele tämä.Kaikkein paras on hommata sellainen anus tappi joka laitetaan sun pyllyyn heti ihan alkuun jo ennen mitään seksiä.Sen pitää olla tarpeeksi iso, ihan pieni ei käy.Sen tarkoitus on pitää sun pylly auki että kun sun mies nai sua ekaks pilluun niin se voi ottaa sitten sopivalla hetkellä tapin pois pyllystä ja se on valmiiks hyvin auki ja rasvattu ja näin ei tarvi alkaa räpeltämään kesken kaiken.Opetelkaa tää juttu ihan tosissaan.Jos haluaa anaaliseksiä niin kannattaa laittaa

Minulla on sen verran tuota painoa että perseeseen pano onnistuu vain että menen nelinkontin makaamaan ja mies saa alkaa sitten sovittelemaan sisään. Tavaraa tuli alkuaikoina kyrvän varteen mutta nyt olen oppinut sen verran tekniikoita ettei enää oo tarve välipesulle vaan hommaa pystyy jatkamaan perseestä suuhun lennossa. T Teija

Yhteistyössä