Paras peppuseksi asento?

  • Viestiketjun aloittaja sexy-lady
  • Ensimmäinen viesti
sexy-lady
Monarkia:
Ihan tavallisia kortsuja käytetään, ei sillä väliä. Eikä muuta rekvisiittaa ole meidän makkarissa noita sauvoja lukuunottamatta. Meillä ei innostuta niistä.

Vielä ei olla päästy kokeilemaan uutta sauvaa eikä peppuakaan kun mies on ollut töissä niin paljon. En millään malttaisi odottaa. Jospa tänään..

Onko muuten vaseliini hyvää liukkariksi?

 
leena80
En suosittele vaseliinia , ostakaa ihan normi liukkaria. Suosittelen erotiikka kaupan liukkaria nimeltä Be Happy , se pysyy aika pitkään liukkaana eikä mene helposti tahmeaksi miten monet muut . Ei muuta kuin liukkaria peppuun ja istut ratsaille ja pieni lelu pimppiin niin lupaan että ääntelet aika kivasti ja orkku tulee varmasti : )
 
sexy-lady
Jotain ihan kotikutoista öljyä ollaan kokeiltu mutta se tosiaan ei ollut hyvää koska imeytyi nopeasti ja ei siis luistanut kuin hetken.
Nyt tilasin netistä jotain ihan anaaliin tarkoitettua silikonipohjaista liukkaria. Sillä pitäisi päästä leikkimään! Todella ihanaa, nam!
 
Hhm...
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
miehelläni on n.4cm halkaisija , tuntuu juuri sopivalta pepussa . Kerran ottanut isompaa niin vaikeaa se oli ainakin minun pyllyyn : ) Se oli ehkä n. 5 - 6 cm halkaisija !
Joo, peppuseksi on huippua ku samalla hieroo klitorista tai työntää dildoa pimppiin !
Puhutteko nyt varmasti halkasiasta :) 111111111111111111111111111 Siinä teille noin 5cm halkasia
 
KY Warming Liquid
Ootteko koittaneet KY Warming Liquidia? Sitä, kun laittaa partnerin erogeenisille alueille niin meillä ainakin tulos on taattu. Normaalisti hän saa ehkä kerran naidessa, mutta ton avulla kolmekaan orkkua ei ole mahdottomuuss. Kannattaa kokeilla.
 
Tero Tavallinen
Paljon kunnollista liukkaria ja sormella lämmittelyä ennen kuin annan kaverini panna peppuun. Sitten vain ekaksi sopivan korkuiselle vuoteelle kontalleen ja kunnon pyllistys oikein rennosti. Kaverini laittaa kalunsa pepunreiän kohdalle ja alkaa hitaasti ja varovasti työntymään sisälleni, saatuaan itsensä kokonaan sisälleni pieni tauko. Sen jälkeen voi naida niin että pakarat paukkuu, niin tai voin vaikka ratsastaa taikka olla lähetyssaarnaaja asennossa ilman ongelmia.
 
873kjh
Kannattaa aluksi viikkojen ajan keskittyä anaalissa pepun hyväilyyn esim. sormella. Peppureiän pitää saada venyä vähitellen, jotta se kykenee kivutta vastaanottamaan miehen kalun. Sillä tavalla tuntee myös omat rajansa, että mikä on liikaa ja mikä ei. Jos on pukamia tai muuta ulostamisvaikeutta (esim. pitkään jatkunutta ummetusta), niin peppuseksi ei ole välttämättä mahdollista niin pitkälle vietynä, että peppuun voisi työntää kalun. Siinäkin tapauksessa voi pysytellä sormileikkien asteella.

Seksivälinekaupoissa on myytävänä myös pieniä peppudildoja. Niillä on myös hyvä harjoitella seksiä. Kun pystyt vastaaanottamaan sellaisen tai miehen kaksi sormea, olet valmis peppuseksiin.

Laita kunnolla liukasteainetta peppuusi sekä miehen kaluun. Älä harrasta peppuseksiä satunnaisen tuttavuuden kanssa, vaan miehen kanssa, johon luotat.

Minusta paras asento on tavallinen koira-asento. Mies vie kalunsa naisen peppureiän suulle ja asettaa terskan pyllynreiän kohdalle. Sen jälkeen nainen liikkuu eteen ja taakse vähitellen sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä. Alussa siis tee sisäänulos-liikettä vain muutama milli kerrallaan. Jos sattuu, rentoudu, rentouta kaikki lihakset ja sitten yrität uudestaan. Jos sattuu liikaa, voit lopettaa. Sitten vasta kun sinä olet ottanut koko kalun sisääsi ja olet valmis yhdyntään, niin vasta sitten luvan saatuaan mies voi aloittaa liikkumisen sisälläsi.

Itse nautin rajusta seksistä, mutta olen huomannut, että oma aukkoni on niin tiukka, että peppuseksi meinaa sattua usein. Siksi peppuseksi on meillä harvinaista herkkua (vain max 1 x/kk). Vaikkei meillä enempää peppuilua harrastetakaan, niin valitettavasti peppureikäni on hieman löystynyt. Sekin on yksi syy, miksi en halua harrastaa peppuilua enemmän, koska ulosteenkarkailu ei ole todellakaan mikään kiva asia.
 
No pahaa tekee joo
Sentäs kun miettii, mitä siinä röörissä kulkee, BYÖK!! Kyllä sapuska tuloo pihalle,,, Vaan eipä tartte värkkiäni sinne upottaa, muut harrastakaa huussikulttuuria ihan vallan vapaasti vaa...
 
Isäntä82
meillä paras asento on ku emäntä makaa selällään ja sit laitetaan takapuolen/selän alle muutama tyyny korokkeeksi ja sit vaan jalat levälleen ja kohti kattoa ja eikun vaan nauttimaan peppuseksistä... AAAAAHHHH sitä nautintoa... kun vaan vielä vähä useammin sitä herkkua saisi...
 
Min-na
Meillä mieheni kanssa harrastetaan vähintään kerran viikossa peppuseksiä. Asentona käytämme niin, että minä olen kontallaan ja mies seisoo sängyn päässä ja usein myös kuvaa. :) Jos emme peppuseksaa, niin silloin yleensä perinteisellä keinolla tai sitten imen miestäni tai mieheni minua. Olemme ajatelleet muutta omakotitaloon koska joskus pelkään että voihkin niin kovaa että naapeurimme tulee valittamaan:). Mutta kun ei sille vain voi mitään että seksi tuntuu VAIN NIIN HYVÄLTÄ!
 
Min-na
ainiinjoo meillä on vielä sellaisia seksileluja ja joskus käytämme kortsuja mutta silloinkin kun käytämme niin ne ovat yleensä joku hyvä maku. ajelen karvani lähes joka toinen päivä ja mieheni lähes joka päivä
 
M-77
"Adam&Eve Anal Lube - Vesipohjainen huippuliukuvoide, joka on suunniteltu erityisesti anaaliyhdyntään. Sisältää puuduttavaa ainetta."

Toi lainattu erään tarvikemyymälän sivuilta, testattu on ja toimii.
 
ja peppu..
Kyllä oon samaa mieltä jokin aika sitten kirjoittaneen kanssa että peppu on vaan homoille. Kyllä pitäs normaali miehelle muut aukot riittää. Eikä tartte miettiä minkä kokosella viruttelee..
 
palstalle eksynyt
tollaseen äijään en koskisi sormellanikaan....yäk


missä asennossa vaan kunhan antaa pebaa. jos ei anna niin etsin sellasen joka antaa. ilman pebaa en ole. nyksän kanssa on soppari että vähintää kerran kuussa pebaa . se ei nauti siitä mutta alistuu koska tietää että haen muualta jos ei anna. jos heppu ei saa pebaa sen elämä on paskaa ja tylsistyy. eksä alko antaa vasta kun kännissä laitettii se mukaa ryhmäjuttuihin. tätä tapahtu pari kertaa ja sen jälkee sovittii ettei niitä mutta antaa pebaa. nyksän antaa tai alistuu pebaan useimmin eli n 2 kertaa kuussa joten vaihdoin parempaa. lisäksi saan pilluu menkkojen aikana eli seksii tulee neljä viis kertaa viikos. ottasin joka päivä jos sais.
 
Viimeksi muokattu:
anne.
Pakkoko sitä kalua on peppuun työntää jos se sattuu. Eikös sen tuplapenetraation saa niinkin, että kalu on pimpsassa ja joku sopivan pieni lelu pebassa?

Ja mun mielestä ihana peppuseksiasento on se, kun mieheni pyllistää tai makaa selällään polvet vatsan päällä levällään ja mä työnnän anaalihelmiä hänen pebaansa. Kokeilkaa ihmeessä noinkin päin, persreikä se on miehelläkin ja miehelle se aiheuttaa varmasti suurempaa nautintoa eturauhasen takia.
 

Yhteistyössä