a) vakituisessa parisuhteessa ei tarvitse käyttää kumia.
b) irtosuhteessa mielellään astetta vahvempi kumi, kuin tavalliseen seksiin (kestää paremmin)
c) kyllä peppua voi nuolla ja riskit siinä about samat kuin pimpin nuolennassakin, eli irtosuhteessa on olemassa aina se tautivaara, vakisuhteessa mielummin suuntana pimpistä peppuun, toisinpäin toimittaessa voi pepun bakteerit aiheuttaa pimppin tulehduksen (siis ainakin teoriassa, tosin vaikka ollaan toimittu itse useasti toisinkinpäin ei ole kertaakaan tullut mitään tulehduksia).
d) me harrastetaan peppuseksiä ainakin kerran viikossa, yleensä useamminkin ja ei ole ainakaan vielä tullut mitään pidätysongelmia tai ruskeita raitoja stringeihin, eli liittyisiköhän toi inkontinenssi riski lähinnä kuitenkin vaikka tuollaiseen peräaukon fistaukseen (suomeksi nyrkkinaintiin) tai vastaavaan, sillä en mä ole ainakaan koskaan kuullut että ihan tavallinen peppuseksi olisi sellaista kenellekään aiheuttanut...
Ja vielä tekniikasta sen verran, että riittävästi liukkaria ja riittävästi malttia (ei survota heti sisään), sekä paljon kokeilunhalua, niin kyllä siitä hyvä tulee...
Naiselle: ekakerta ja ehkä vielä se toinenkin voi ehkä vähän kirpaistakin, mutta kuten siinä normaaliseksissäkin, niin sen muutaman hieman kivuliaamman kerran jälkeen on edessä monen monta nautinnollista kertaa...
Miehelle: Jos meinaat saada toistekkin, niin etene riittävän rauhallisesti (ns. hitaasti venyttäen), jotta kokemus on naiselle mahdollisimman miellyttävä, näin saat sitä pyllyä toistekkin...
Minulla noin 100 anaaliorgasmia takana ja yli 1000 vielä edessä...