Paras marketti shampoo ja hoitoaine?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tukka hirveessä kunnossa,ei ole varaa tällä hetkellä käyttää kampaamoiden tuotteita :(

Eli mitkä on mielestäsi parhaimmat/toimivammat/tehokkaimmat hiustenhoito tuotteet mitä tavalliselta marketin hyllyltä saa?
....Niin,ja hiukset siis huonossa kunnossa siksi,kun on käsitelty liikaa,föönit,suoristukset,kotivärjäykset sun muut.
 
"Vieras"
Elvital on ihan ok, fructis taas ei sovi mun tukkaan ollenkaan. Jos ostan ihan kaupasta shampoota/hoitoainetta niin yleensä ostan xz-merkkistä. Tai sitten tota elvitalia, jos ei tota toista löydy.
 
"vieras"
Pidän myöskin Elvitaleista, olen käyttänyt jo vuosia sitä värjätyille hiuksille tarkoitettua sarjaa, color vive taisi olla, punaisessa pullossa.
Myöskin saman sarjan Antibreakage-shampoo ja hoitoaine on hyvää tavaraa.

Kärsineet hiukset tarvitsevat tehohoitoa, elvitalin naamiot oli ainakin joskus vuosia sitten erittäin hyviä, en tiedä mikä on tilanne nykyään.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28536807]Useimmat on hyviä. Käytän mitä milloinkin ja myös purkkaa. Fructis tekee tukan tahmaiseksi, mutta kaikki muut käyttämäni ovat olleet ok.[/QUOTE]

Tästä olen minäkin samaa mieltä.
Niissä on melkein kaikissa ihan kamalasti silikonia, joka lähmää hiukset ja rasvoittaa.
En tykkää. :(
 
444444
[QUOTE="vieras";28536768]Tukka hirveessä kunnossa,ei ole varaa tällä hetkellä käyttää kampaamoiden tuotteita :(

Eli mitkä on mielestäsi parhaimmat/toimivammat/tehokkaimmat hiustenhoito tuotteet mitä tavalliselta marketin hyllyltä saa?
....Niin,ja hiukset siis huonossa kunnossa siksi,kun on käsitelty liikaa,föönit,suoristukset,kotivärjäykset sun muut.[/QUOTE]

Kannattaa perehtyä vähän INCI- eli sisältölistoihin, siis sen verran että osaa kaupassa katsoa, onko hoitavia aineita, vai ei, onko silikonia vai ei.. Näkee että onko tuote ihan paskaa vai ei. Kampaamostakin saa paskaa, yhtälailla kuin marketista, pitää osata katsoa ne INCI-listat, siitä on apua esim kasvotuotteidenkin hankinnassa..

Minä käytän Urtekramin shampoita ja hoitoaineita, ovat luonnonmukaisia :) Ja ihan hyvin toimivat, hoitoaine saisi olla vähän kosteuttavampi, kun on kuivat latvat mulla.
 
"vieras"
Mulla toimii hyvin kuiviin ja katkeileviin hiuslatvoihin se GLISS.in hiusnaamio purkki, sellainen musta purkki. En ole koskaan ostanut niiden shampoita mutta tuo mustassa purkissa oleva naamio on tosi hyvä. Shampoita käytän milloin mitäkin, esim. Pirkan sitruuna-greippi-shampoota rasvoittuville hiuksille, Head&Shoulders-sitrus-shampoota ja XZ-vanilja-suklaa-shampoota.
 
"..."
(Silikonia ei käytetä enään hiustuotteissa :)) mutta markettituotteista käytän sillon ku rahat vähissä niin sitä saman firman ku tekee Hienoa suomalaista shampoota ja hoitoa niin sitä mustikka hoitoainetta oon käyttäny oli aika jees :)
 
"vieras"
[QUOTE="...";28536935](Silikonia ei käytetä enään hiustuotteissa :)) mutta markettituotteista käytän sillon ku rahat vähissä niin sitä saman firman ku tekee Hienoa suomalaista shampoota ja hoitoa niin sitä mustikka hoitoainetta oon käyttäny oli aika jees :)[/QUOTE]

Mistä lähtien on silikoni ihonhoitotuotteissa kielletty?
SIIS onko kaikki shampoot ja hoitoaineet marketeissa silikonittomia?
Eihän se ole mahdollista, nehän on elintärkeitä kosmetiikassa?
 
444444
[QUOTE="...";28536935](Silikonia ei käytetä enään hiustuotteissa :)) mutta markettituotteista käytän sillon ku rahat vähissä niin sitä saman firman ku tekee Hienoa suomalaista shampoota ja hoitoa niin sitä mustikka hoitoainetta oon käyttäny oli aika jees :)[/QUOTE]

Nytpäs kyllä vitsin murjaisit! Todellakin käytetään silikonia hiustuotteissa, ei sitä ole mihinkään kielletty. Eikä silikonin käyttö kyllä aina haittaa, mutta on typerää jos hoitavat aineet on korvattu silikonimönjällä joka vain tekee hiuksista sileät ja kiiltävät oikeasti hoitamatta niitä.
 
444444
[QUOTE="vieras";28536992]Mistä lähtien on silikoni ihonhoitotuotteissa kielletty?
SIIS onko kaikki shampoot ja hoitoaineet marketeissa silikonittomia?
Eihän se ole mahdollista, nehän on elintärkeitä kosmetiikassa?[/QUOTE]

Ei silikonit ole "elintärkeitä" kosmetiikassa. :) Ja ei ole kielletty, tiedä mitä tuo yksi horisee.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28536992]Mistä lähtien on silikoni ihonhoitotuotteissa kielletty?
SIIS onko kaikki shampoot ja hoitoaineet marketeissa silikonittomia?
Eihän se ole mahdollista, nehän on elintärkeitä kosmetiikassa?[/QUOTE]

Missä se kirjotti että silikoni olis muka KIELLETTY?
 
pilipali
Mäkin tykkään Erittäin Hienon Suomalaisen mustikasta. Mutta siinä valitettavasti on silikonia. Lidlin provitamin shampoo ja hoitoaine on hyviiä. Itselläni oli sitä lilaa joka on muistaakseni kuiville ja vahingoittuneille hiuksille.
 

Yhteistyössä