Paras marketti shampoo ja hoitoaine?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28537032]Missä se kirjotti että silikoni olis muka KIELLETTY?[/QUOTE]

Se että hiustenhoitotuotteissa lopetettaisiin silikonin käyttö edellyttää sen että joku lainvoimainen päätös kieltäisi ne kokonaan.
Ei kukaan valmistaja niiden käyttöä lopettaisi muuten, miksi niin tekisi?
 
"vieras"
Pantenen ruskeille hiuksille tarkoitettu shampoo sai mun hiukset todella hyvään kuntoon. Se katos kaupoista jo pari vuotta sitten ja edelleen on haussa yhtä hyvä vaihtoehto. Gliss on ihan sontaa. Elvital surkeaa. Hieno suomalainen saa mun pään järkyttäväksi takkupesäksi.
Pantenen ja Doven shampoot ollu kohtalaisia mutta niissä tosi pienet valikoimat nykyään missään.
 
"Vieras"
Sopii erityisesti kuiville ja käsitellyille hiuksille. Sisältää aitoa mustikkauutetta. pH 4.5. Ei sisällä silikonia.
http://www.erittainhienosuomalainen.fi/tuotteet/
 
"PIU"
Ei niissä tuotteissa ole silikonia joissa sitä ei mainita tuoteselosteessa, johan nyt on kun joku uskoo näin. Kannattaa ottaa selville minkänimisiä silikoneja on olemassa ja mitä kosmetiikassa käytetään, ja sitten lukea ne tuoteselosteet jos asia epäilyttää. Eri asia on, jos ei usko sitäkään, että tuoteselosteet pitää paikkaansa.... No, oli asian vierestä. Itse olen pitänyt käsittelemättömillä hiuksilla näistä erittäin hyvä suomalainen-sarjan perusshampoosta ja myös Tresemmen Naturals-sarjan hoitoaineesta. Värjätyille hiuksille saavat kiiltoa aikaan Tresemmen värjätyn hiuksen tuotteet, mutta niissä nyt sitten sitä silikoniakin on jos joku sitä välttelee.
 
"vieras"
Mä olen tykännyt Franck Provost -shampoista, ja niistä ainakin osa on silikonittomiakin. Kokeilin kerran Urtekramin shampoota, ja hiuksille se vaikuttikin ihan kelvolliselta, mutta tuloksena oli rupinen ja kutiava päänahka muistutuksena siitä, miksi tämmöisen siitepölyallergisen atoopikon kannataa vaan suosiolla pysytellä erossa kaikesta luonnonkosmetiikasta... :|
 
Cili kon Carmen
Hei! Eli sinulla on kuivat, karheat hiukset, vai?
Minulla on sama ongelma ja kun hoitoaineena käytän Erittäin Hienoa Suomalaista ( tuoksulla ei väliä! :D ), ne tuntuvat pehmeämmiltä ja helpompi harjata. Shampoona käytän Linna -shampoota.
Ovat myös edullisia ja kotimaisia.
Tsemppiä hiuksillesi! ;)
 
Syoss shampoota ja hoitoainetta käytetään nyt. Ihan hyviä ovat. Mitään huomattavaa eroa hiuksissa ei ollut nähtävissä.

Kun käyttää vähän aikaa muuta ja sitten siirtyy Panteneen niin eron huomaa. Onkohan Pantenessa ihan alysti silikoonia, vai mikä siitä hoitoaineesta tekee niin tehokkaan oloisen.
 
"Sirkkeli"
Silikonittomat ovat kyllä silikonittomia, se on varma. Mun päänahka ilmoittaa heti ekasta pesusta, jos tuote sisältää silikonia. En osaa sanoa, että mikä olisi hyvä markettishampoo. Tyttärelle ostin Yves Rocherilta shampoon ja hoitoaineen(vihreä pullo, jossa joku mantelikuva), ja ovat hyviä kuulema. Eikä sisällä silikoniakaan, vaan oikeasti hoitaa sen kuivaa hiusta. Ei ole älykalliitakaan.
 
"femin"
Erittäin hieno suomalainen-shampoot ja hoitoaineet on parhaita. Ei ole silikonia ja ovat kotimaisia. :) (Linnashampoot haisee pahemmalta, eikä hoitoaine ole yhtä tehokasta.)

Huomaa kyllä heti, jos esim. kyläillessä erehtyy päähänsä laittamaan jotain silikoonishampoota... Tuntuu, että koko päänahka palaa ja ropisee pois. Kamalia myrkkyjä.

Itse en käytä enää lainkaan silikoonia, enkä parabeeneja, koska iho ei tykkää. :)
 
"vieras."
Erittäin hienot suomalaiset ollu tähän asti, mut nyt ku ostin Mustikka shampoon ja hh niin hiukset on yks valtava takkukasa :( mikäköhän nyt tuossakin. Täytyy varmaan palata siihen siniseen purkkiin ja toivoa, että toimii kuten ennen.
 
Alfa Lyrae harmaana
Mä ostin viimeksi XZ:n öljyhoitoshampoon ja xylitol&hunaja tehohoidon, toimii hyvin värinpoistojen kuivattamaan tukkaan. Ja Herbinan syväpuhdistava shampoo on hyvä.
 
iippuli
Hoitoaineina loreal ja fructis, ja lisäksi kookosöljyä hiusten pituuksiin jokaisen suihkuttelun ajaksi. Toimii luonnonkiharaan, paksuun, erittäin kuivaan ja karheaan tukkaani silottaen sen. Lasimaista sileää ja ohutta hiusta öljy saattaa rasvoittaa/latistaa.
 
ampi
[QUOTE="vieras";28538955]Pantenen ruskeille hiuksille tarkoitettu shampoo sai mun hiukset todella hyvään kuntoon. Se katos kaupoista jo pari vuotta sitten ja edelleen on haussa yhtä hyvä vaihtoehto. Gliss on ihan sontaa. Elvital surkeaa. Hieno suomalainen saa mun pään järkyttäväksi takkupesäksi.
Pantenen ja Doven shampoot ollu kohtalaisia mutta niissä tosi pienet valikoimat nykyään missään.[/QUOTE]
Kolua nettikaupat josko löytyisi?
 
dgdhf
[QUOTE="vieras.";29520407]Erittäin hienot suomalaiset ollu tähän asti, mut nyt ku ostin Mustikka shampoon ja hh niin hiukset on yks valtava takkukasa :( mikäköhän nyt tuossakin. Täytyy varmaan palata siihen siniseen purkkiin ja toivoa, että toimii kuten ennen.[/QUOTE]

Mullekkaan ei käy se mustikkahoitoaine, se vetää tukan vain kamalaan takkuun... Käytän sitä shampoota kyllä yhdistettynä toiseen hoitoaineeseen.
 
"hmm"
en ole vielä parasta löytänyt. mutta xz:aan ja hienoon suomalaiseen en enää koske. minulla on täysin normaalit, hyvinvoivat hiukset, eivät ole rasvaiset, eivät kuivat, takkuunnu, haaroitu tms. mutta noilla shampoilla muuttuvat samantein takkuisiksi, kuiviksi ja harittaviksi. toimivat kyllä hyvin silloin kun oli rastat.
 

Yhteistyössä