L
laihikselle
Vieras
Onko se Painonvartijat, Xtravaganza, Keventäjät vai mikä? Kertokaa kokemuksianne te, jotka olette pudottaneet painoa rutkasti tai jotka olette aloittaneet pudotuksen....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Uinti ja hydrospinning!
Alkuperäinen kirjoittaja ja paljon treeniä:Lopetat vain syönnin niin johan laihtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ja paljon treeniä:Lopetat vain syönnin niin johan laihtuu.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Uinti ja hydrospinning!
Uinti ei sovi, polven nivelrikon takia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Uinti ja hydrospinning!
no mutta eikös juuri vedessä kuorma helpotu kun vesi kannattelee??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Uinti ja hydrospinning!
Alkuperäinen kirjoittaja fysioterapeutti:millasta liikuntaa lääkäri suositteli sulle nivelrikon takia? oon kans aika yllättynyt, ettet voi harrastaa vesiliikuntaa, mutta kävellä ym. voit... no, yksilöllistä. Mut joka tapauksessa. Noin isoon laihdutukseen en voi suositella mitään muuta keinoa, kuin elämäntapamuutos. Mitä syöt nykyään? on helpompi lähtee muuttaan niitä, jos kerrot normaalin päivän syömiset rehellisesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja _:Mä oon lopettanut syömisen, ihme jos ei 10 kg tipu.