Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap kirjoitti et alle 50 cm korkeudeltaan....
beagle taitaa olla mut noi muut ainakin mun kokemuksen mukaan on vähän isompia![]()
"MIELELLÄÄN" alle 50cm. Ja mitä hiton väliä sillä koiran säkäkorkeudella on ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap kirjoitti et alle 50 cm korkeudeltaan....
beagle taitaa olla mut noi muut ainakin mun kokemuksen mukaan on vähän isompia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap kirjoitti et alle 50 cm korkeudeltaan....
"MIELELLÄÄN" alle 50cm. Ja mitä hiton väliä sillä koiran säkäkorkeudella on ?
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:No kyllä sillä jotain väliä. Siksi kai haitari on 25 cm ja 90 cm välillä, josta valita.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:No kyllä sillä jotain väliä. Siksi kai haitari on 25 cm ja 90 cm välillä, josta valita.
Jos ottaa jonkun jonninjoutavan seurakoiran niin mitä väliä silllä koolla on?
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:ei ole olemassa mitään tiettyä rotua, joka olisi lapsiperheeseen sopiva eikä mitään joka ehdottomasti ei olisi. Asia riippuu enemmänkin perheen aikuisista ja siitä, kuinka paljon he ovat valmiita näkemään vaivaa koiran hoitamisen ja kouluttamisen eteen. Saksanpaimenkoiraa ei kannata ottaa jos ei jaksa tai ehdi joka päivä lenkkeillä pitkiä lenkkejä ja käydä kouluttamassa koiraansa ja järjestää sille virikkeitä.Innokas ja aktiivinen lenkkeilijä ja koirankouluttaja taas ei tee oikein mitään sohvapuudelilla.
Näin koiraihmisenä musta on typerää että koiria jaetaan rodun perusteella lapsiystävällisiin ja ei-lapsiystävällisiin rotuihin. Asia riippuu yksilöstä, ei rodusta, sekä kaikkein eniten koiran omistajista. IHmisiä purreiden koirien kohdalla 99% tapauksista syy on siellä remmin kaksijalkaisessa päässä.
Olen kyllä täysin samaa mieltä ja näihin ketjuihin vastataan aina kaks rotua joille tekis hyvää päästä eroon tästä perhekoira leimasta ja ne on labbis ja kultsi
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Rotikka, sakemanni, venäjänajokoira, beagle, lapukka...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:No kyllä sillä jotain väliä. Siksi kai haitari on 25 cm ja 90 cm välillä, josta valita.
Jos ottaa jonkun jonninjoutavan seurakoiran niin mitä väliä silllä koolla on?
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:Ei seurakoirat ole jonninjoutavia...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Rottweiler, amstaffi tai amerikanbulldoggi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Rottweiler, amstaffi tai amerikanbulldoggi.![]()
Minuun ei nuo kolahda ollenkaan, mutta onneksi jokaiselle löytyy jotain. Tämmöinen olisi nyt suosikki
http://www.perhemediat.fi/LRG/KS2australianterrieri_LRG.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja juniorhandler:Alaskanmalamuutti tai koirasusi.. onhan ministerilläkin![]()