Paras kanapastasalaattinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs jos jättäisi sen pastan pois ja tilalle tuoretta vihreää salaattia,tulisi terveellisempi versio.
Ja siinä kanassa on tarpeeksi proteiinia pitämään nälkää,siihen ei pastaa tarvita :)

Eli mä laitan ihan vihreää salaattia,tomaattia,kurkkua ja paprikaa + kanafileesuikaleita.

Joo, mä en itse pidä ollenkaan makaroonisalaateista, mutta vieraat kyllä tykkäävät. Teen erikseen vihreän salaatin ja tarvitsisin toisen vähän ruokaisamman salaatin siihen kylkeen.

Mitäs jos jättäisi sen pastan pois ja tilalle tuoretta vihreää salaattia,tulisi terveellisempi versio.
Ja siinä kanassa on tarpeeksi proteiinia pitämään nälkää,siihen ei pastaa tarvita :)

Eli mä laitan ihan vihreää salaattia,tomaattia,kurkkua ja paprikaa + kanafileesuikaleita.

Anteeks nyt, mutta eipä ollut hääppönen resepti... Varsinkin kun ap pyysi pastasalaatin ohjetta.

[QUOTE="vieras";26868371]Anteeks nyt, mutta eipä ollut hääppönen resepti... Varsinkin kun ap pyysi pastasalaatin ohjetta.[/QUOTE]

Aivan. Pastasalaatin ohjetta kysellään ja moni on heti kommentoimassa että pasta pois! Ihme touhua...

Yhteistyössä