Paras jäätelö?

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Mun tekee sairaasti mieli jätskiä ja aion sellaista huomenna hakea iltaherkuksi. Mut haluisin jotain superhyvää. Ja nyt kyse siis pakettijäätelöistä, ei tuuteista tms.

vieras….
Näin kaupassa uuden aino minttusuklaajäätelön. En tiedä onko hyvää, mutta itse testaan huomenna. Aino suklaajätski on mun lemppari. Toinen on Ingman creamy brysselin kinuskikeksi. Niitä suosittelen!

vieras,
Aino Punaherukka-marenki on aivan ihanaa. Sit joku suklaajäätelö, ehkäpä Ingmanilta. Lidlissäkin on suussasulavia jäätelöitä, kannattaa kokeilla. En osaa vain yhtä sanoa koska on niin monia todella ihania :p

endis
Kaupan jäätelöt on täynnä karrageenia (E407) jota labroissa käytetään mm. tulehduksen käynnistäjänä. Tällä saadaan litra jäätelöä painamaan 485 grammaa, eli puolet on ilmaa. Omatekoinen jäätelö siten, että keittää aidossa kermassa aitoa vaniljaa hetken ja tekee aidossa jäätelökoneessa (jossa on oma kompressori) saa parhaan tuloksen. Mausteeksi riittää vaikka mansikat. Litra painaa ... yllätys yllätys, lähes kilon.

[QUOTE="nannaa";30213647]ingmanin creamy rommi-rusina eli caribbean cocktail ja sit ne marjaisat mascarponejäätelöt.[/QUOTE]

Just näin! Sulla on mun maku. Ja sit mä tykkään myös Ingmanin valkosuklaa-kuningattaresta.

HippuTAR
Noita igmannin jätskejä oon syöny ja ne on todella hyviä. Varsinki rommi-rusina ja kinuskikeksi.
Mutta tekis mieli ny jotain uutta, tota ainoa en oo koskaan maistanu. Joten ehkä sitä sitte, sit vaan pitäis osata vielä päättää mitä makua :D

Syön jäätelöä nykyään todella harvoin.

Täältä löyty polka ja punssirusina. Rommirusinakin on hyvää, mutta sitä ei ollut.
Sia Jäätelö - Kermajäätelö 0,5 L

Noita ed.main. makuja saattais joskus syyäkkin, mutta kaupassa en ole nähnyt (en tosin jädetiskillä usein notku).

Yhteistyössä