Paras jäätelö?

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
"nannaa"
Ai Ingmannilla on rommirusina!? No sitä vois kyllä ostaa!
Voi Lispetti nyt hyökit kauppaan ja haet ittelles Ingman creamy Caribbean cocktail-jäätelöä! Voi miten taivaallista ja sen koko boxin sisällön voisi vetäistä siltä istumalta! Paha olo siitä kyllä tulee kun on niin "tujua" :D Itse olen ostanut lisäksi valmista suklaakastiketta ja lorauttanut siihen tummaa suklaista rommia ja syönyt sen jäätelön lisänä niin on muuten extraherkullista, suosittelen! :D

Vaihtelee, Ingmannin Caribbean Coctail ja Rocky Road maistuu toisinaan, tai tavallinen Kingis-purkki.
Miksiköhän B&J:n Oh My Applepieta ei saa enää mistään? Se on mun miehen suosikki.

Yksi on itsellä ylitse muiden - hyvä pistaasijäätelö (mutta sen pitää olla sitten hyvä eikä mikään laimea yritelmä, en tiedä saako paketissa, kerran ostettiin yhdestä meijeristä sellaisia isoja pakkauksia mitä on jäätelökojuissa).

HippuTAR
Ostin ainon mokkaunelman ja karpalo-kinuskin. Mun mielestä igmannin creamyt on parempia, vaikka ei noikaan huonoja ollu.
Jotain ben&jerrys jätskiä maistoin kesällä mutta se oli mun mielestä melkein pahaa...

No, sillon kun jäätelöä enempi söin niin suosikit oli

1. Aino Samettinen nougat (niin hyvää)

2. Rainbow Gourmet Karamellijäätelö (tää on sellaista pehmeää ja karamellin maku on onnistunut)

3. Aino Vanilja ja Valkosuklaan kuiskaus (johon lorautin itse siirappia, täydellinen makuyhdistelmä paahtunutta sokeria, vaniljaa ja valkosuklaata :---D)

4. Ingman Creamy-sarjan Mudcake ja Rocky Road on molemmat hyviä (Mudcake maistuu jännästi hieman suolaiselta, Rocky Road puolestaan kaipaisi hieman enemmän särmää)

Yhteistyössä