Paras hilseshampoo????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrinmurrin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrinmurrin

Vieras
Suositelkaa jotain....
Mä oon kärsiny hilseestä varmaan 10v...kampaajaltakin oon monesti ostanu esim.syväpuhdistavaa shampoota, jne mut ei vaan lähe...mistä hilse johtuu? Onko mulla vääränlaiset hiustuotteet, esim.hiuslakka?

Ei syväpuhdistava shampoo poista (eikä sen väitetäkään poistavan) hilsettä. Hilse johtuu päänahan kuivamisesta. Päänahka voi kuivaa useista eri syistä: sulla voi olla siellä hiivasieni, peset liian usein, käytät paljon muotoilutuotteita, jotka jää tukkimaan päänahkaa jne.

Itse käytän System 4 -sarjan Climbazolea sisältävää shampoota. Ihan parasta eikä edes kallista. Myydään kampaamotuotteita myyvissä liikkeissä sekä joissakin prismoissa (jotka myy kampaamotuotteita, ei siellä tavallisella hyllyllä).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
saako tuota apteekista, kampaamosta vai mistä?

Apteekista.
Mun pitäisi käyttää kortisoonia,mutten halua.Tuolla pysyy pääkoppa kunnossa.
Tuo System-sarjan ei esim.mulla tehoa lainkaan.Mutta täysin yksilöllistä.

Mulla on auttanu tosi hyvin Garnier Fructis vahvistava shampoo hilsettä vastaan =) Tää on joku sensitive ja loppu päänahan jatkuva kutinakin! Eikä edes oo mitään kallista :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Mulla on auttanu tosi hyvin Garnier Fructis vahvistava shampoo hilsettä vastaan =) Tää on joku sensitive ja loppu päänahan jatkuva kutinakin! Eikä edes oo mitään kallista :wave:

Mulla ei nää "kaupan shampoot" auta mitään, tuo hilseongelma on kuitenki sen verran paha.

XZ hilseshampoo ja hilsehoito. Mä oon yrittänyt vaikka mitä muita, myös kampaamon tuotteita, mutta tuo on ainoa mikä pitää hilseen pois päästäni =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla ei nää "kaupan shampoot" auta mitään, tuo hilseongelma on kuitenki sen verran paha.

Juu, mullakaan ei auttanu mikään noista kaupan shampoista. Käytin kaiken maailman apteekin kamojakin, mutta ei ne ollu ikinä hyviä. Joistain se hilsevaiva helpotti, mutta päänahka alko kutisemaan ihan törkeesti :/ Yhessä vaiheessa mulla oli joku kampaamon, muka tosi hyvä, hilseshampoo jatkuvassa käytössä. Hilse lähti lähes kokonaan, mutta se päänahan kutina :kieh: Öisin raavin päätä niin pahasti, että se oli lopuks ihan vereslihalla.
Tää Garnier taitaa olla, mun kokeilemista, ainoo mikä vie mun ongelman. Tuskin se pahenee, vaikka kokeilisitkin =)

Mullakin tää on ainut mikä auttaa. Apteekin tai kampaamoiden tuotteet yleensä vain pahensivat ongelmaa.

Eihän syväpuhdistava shampoo ole hilseeseen tarkoitettu, ei ihmekään jos ei ole auttanut..
Wellalla on ihan hyvä hilsesh (kampaamoista), ja apteekin Nizoral auttaa tosi pahaan hilseeseen.

Yhteistyössä