Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:makaronia
kinkkua kuutioina
purjoa pieninä palasina
pakasteherneitä
suolakurkkua
ja kastikkeeksi kermaviiliä, jossa mausteena valkopippuri, aromisuola ja sinappi,
nam!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:tää on loistava, tein vuosi sitten kaverin polttareihin ja kaikki kehui ja tykkäs niin et sain reseptiä jaella jälkikäteen kaikille...
Sopiva määrä kivan muotoista pastaa,
salaattia oman mielen mukaan (jäävuorisalaatti on hyvä tähän),
paprikaa (esim. kolmea eri väriä- itse olen laittanut vaan punaista),
kirsikkatomaatteja,
mozzarella-palloja,
suolakurkkua ja
kanaa (esim maustettuja suikaleita) paistinpannulla kypsennettynä.
Kastikkeeksi kermaviiliä (ja kevytmajoneesia- itse käytin pelkkää kermaviiliä ),
johon etsitään kaupasta valmis curryseos ( Santa Marian Creamy Curry Chicken).
Oleellista on etsiä juuri tälläinen curryvalmisseos.
Lopuksi kaikki sotketaan kunnolla keskenään.
Päälle koristeeksi ja makua antamaan tuoretta basilikaa.
toi curryseos on ollut kaikille vaikea löytää kaupasta ku eri kaupoissa se on eri hyllyllä (lämpimien tai kylmien kastikeainesten seassa).. Mutta kannattaa ottaa lapulle tarkaa nimi ja kysyä myyjältä sillä aina sitä on sit löytynyt ku kysyy apua.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:makaronia
kinkkua kuutioina
purjoa pieninä palasina
pakasteherneitä
suolakurkkua
ja kastikkeeksi kermaviiliä, jossa mausteena valkopippuri, aromisuola ja sinappi,
nam!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:makaronia
kinkkua kuutioina
purjoa pieninä palasina
pakasteherneitä
suolakurkkua
nam!!![]()
Jo on salaatti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Ja ehottomasti sitä stokkan ceasar salaattikastiketta :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Mun oma herkullinen makeahko kanasalaatti![]()
![]()
Se oli, jos saa ny sen verran kehua, niin ihan pop-tuote vanhassa duunipaikassani. :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Ja ehottomasti sitä stokkan ceasar salaattikastiketta :attn:
Onk Stokkalla oma ceasarsoossi? Vai meinaakko Svanotä?
Mä tykkäsin kun nimiäisissä söin tällasta:
Jääsalaattia, romainea ja vuonankaalia sekasin
Kurkkua
Kiwiä
Vesimelonia
Paprikaa
Purjoa
Juustokuutioita (en tullu kysyneeks mitä juustoa, mutta aika kermaista ja pehmeetä, ois voinu olla Turunmaata... )
En muista oliko salaatissa kastiketta, ei ainakaan kummempia määriä eikä mitään näkyvää. Eli saatto olla tilkka öljyä ja viinietikkaa. Mutta pirun hyvää se oli![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:makaronia
kinkkua kuutioina
purjoa pieninä palasina
pakasteherneitä
suolakurkkua
nam!!![]()
Jo on salaatti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Muualta mä en sitä ole löytänyt ja ketuttaa aina käydä Jumbossa hakemassa pelkästään sitä kun se liike on siellä ihan perukoilla :xmas: