Paras apteekista saatava testi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suski

Vieras
Olen huomenna menossa ostamaan testin apteekista. Mikä on kokemuksenne mukaan tarkin testi? Kiitos avusta, ne ovat niin kalliita, etten viitsi turhaan rahoja laittaa epätarkkaan testiin... :-)

Tilaa mieluummin netistä Aconin testejä, ne on kuitenkin halvempia, kuin esim apteekin oma testi. Jos toteat olevasi raskaana ekan testin perusteella, sitä haluaa kuitenkin tehdä muutaman päivän päästä uuden varmistustestin, joten pari kannattaa ostaa/tilata samalla. Minä ainakin luotin niihin testeihin.

Analyz Exact näytti mulle selvän plussan kaksi päivää ENNEN kuin menkkojen piti alkaa. Ja clearbluella tarkistin asian 4 päivää sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja vahva plussa tuli.

Itse ostin apteekista testin nimeltä B-sure. En muista hintaa, ei ollut kallis, mutta kyllä siellä koitettiin kaupata jotain toista, missä olisi ollut kaksi testiä samassa paketissa ... No, en tarvinnut kuin yhden, koska jotenkin aavistin olevani raskaana. Tein testin kun menkat oli viikon myöhässä. En suosittele kovin aikaista testaamista, koska alussa keskenmenoja on tosi paljon ja itse ainakin mieluummin haluaisin saada "menkat myöhässä" kuin "kokea menetyksen". Oli jotenkin henkisesti helpompaa saada heti kunnon plussa testiin ja todeta jo olevansa pitkällä viikolla 6! Tosin eihän minulla ole muusta kokemusta, yhden testin olen elämässäni tehnyt ja kaapissahan tuo on muistona vieläkin!

Ai niin, paketissa on hyvät ohjeet ja aamuvirtsasta olis paras tehdä.

Yhteistyössä