Paras 30v. lahja jonka olet saanut tai

  • Viestiketjun aloittaja Kertokaas
  • Ensimmäinen viesti
...
En ole saanu kun vasta tänä vuonna tuon täytän =) Veli sai aikoinaan viinipullon jossa oli itsetehty etiketti hänen nimellään ja ikä. Kovasti oli tykänny.

Miehelle vai naiselle?
 
Omat lahjani olivat tietenkin parhaita mitä tiedän. :D Sain tatuoinnin, Wienin matkan, ekokoruja, geishapallot, teetä ja teekannun, Sukupuolielämän tietokuvaston vuodelta 1969, Nominationin, Ultima Thule -astioita, vintagepullon samppanjaa, Muumi -mukin ja kaikenlaista muutakin kivaa.
 
alkuperäinen
Miehelle jotain "pientä" eli jätetään nuo lennot ja muut kalliimmat pois. Kunnon juhlat olen luvannut järjestää ja jotain pientä lahjaa ajattelin. Ei tarvis olla ees käytännöllistä, lähinnä ehkä humoristista.
 
"vieras"
Omat lahjani olivat tietenkin parhaita mitä tiedän. :D Sain tatuoinnin, Wienin matkan, ekokoruja, geishapallot, teetä ja teekannun, Sukupuolielämän tietokuvaston vuodelta 1969, Nominationin, Ultima Thule -astioita, vintagepullon samppanjaa, Muumi -mukin ja kaikenlaista muutakin kivaa.
Oho, taidat olla suosittu kun sait näin paljon hienoja lahjoja. Itselläni oli just kolmekymppiset enkä mitään erityistä saanut. Balettilipuista tykkäsin kovasti.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";23015239]Mitä sä sitten joululahjaksi sait. Luulin että se kertomasi haalari oli jouluksi.[/QUOTE]

voi olla et oon sanonut väärin. joululahjaksi sain niilo pielisiä.
 
Mun mies täyttää kesällä 30v ja valmistuu samalla. Oon puhunut jonkunnäkösistä kekkereistä, mutta meinaan toteuttaa niin, että puhun sille vaan mummokekkereistä (suku), ja järkkään samalle illalle sitten kaverikekkerit salassa siltä... Lahjaksi meinasin tatuointia.
 
[QUOTE="vieras";23015257]Oho, taidat olla suosittu kun sait näin paljon hienoja lahjoja. Itselläni oli just kolmekymppiset enkä mitään erityistä saanut. Balettilipuista tykkäsin kovasti.[/QUOTE]

Ai balettiliput eivät ole erityistä?! Ihana lahja! (Taisit tosin vittuilla ;) ) Minkä esityksen ja kenen kanssa kävit/aiot käydä katsomassa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23015375]En vittuillut, meinasin vaan että oli oikeastaan ainoa lahja lounaan ja illallisen lisäksi, ja yhden lahjakortin. Huonosti ilmaistu, ihan hyvät lahjat sain.[/QUOTE]

Niin ja miehen kanssa mennään, harmi että Pähkinänsärkijä loppui juuri, mutta Roomeo ja Juulia varmaan on ihana :)
 
Miehelle on vaikea ostaa.. Mä sain satasen hemmottelulahjakortin kauneushoitolaan, mikä oli ihan luksusta. Jo se vapaa aika lapsiperheen arjesta oli hienoa, plus ne hoidot mitä sillä sai.

Mieti tarkkaan, mistä mies on kiinnostunut, mitä hän arvostaisi ja haluaisi? Lahjassa on se kaikista parasta, kun se on harkittu ja toinen tuntee, että mun tarpeet on otettu huomioon.
 
alkuperäinen
Mies ei tarvitse mitään. Olen suoraan kysynyt mitä haluaisi eikä kuulemma tarvi mitään tai osaa mitään sanoa. Tietää että juhlat on tulossa ja se varmaankin hänelle sitä parasta. Muutettiin 300km päähän hänen suvustaan/kavereistaan ja nyt niitä läheisimpiä on tulossa (toivottavasti pääsevät) paikalle ja se on hänelle se tärkein juttu. Juhlapaikan vuokraan, ruokiin ja juomiin uppoaa melko mukavasti ja siksi olenkin sanonut etten sen enempiä osta enää.

Jääkiekko on meille tälläinen "vitsi". Molemmat seuraa, mutta kannustetaan eri joukkueita. Tästä huumorimielistä vääntöä. Esim jouluksi mies oli minulle tilannut lahjaksi oman lempparijoukkueen pienen lipun ja viirin, minä vastaavasti olin ostanut hänelle liput oman suosikkijoukkueeni peliin... Ja siis kumpikaan ei toisen lahjoista tiennyt etukäteen :D Nyt olen ajatellut tilata hänelle yhtenä yllärinä jääkiekkopeliin (stiga vai mikä se nyt on) niin oman suosikkijoukkueeni pelaajat...

Mutta siis jotain muuta kivaa olisi vielä kiva hommata.
 

Yhteistyössä