Paras 30v. lahja jonka olet saanut tai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Stiga -lätkäpeli kuulostaa kivalle lahjalle. Miten olisi siihen lisäksi jääkiekkoaiheinen ilta, esim. lätkäpeli ja illallinen & kaljat sporttihenkisessä paikassa?

Siis tuo itse peli meillä on ennestään. Nyt siihen ne pelkät pelaajat ajattelin ostaa. En tiedä tietääkö mies edes että siihen saa ihan oman joukkueensa pelaajat hankittua niin vitsinä ajattelin ne nyt hommata :) Juhlat on kesällä, joten ihan lätkämatsia ei sillon voi aatella.
Ja muutenkin haluisin että se olis jotain mitä me ei normaalisti niin hirveesti tehdä tai ole.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23015519:
Siis tuo itse peli meillä on ennestään. Nyt siihen ne pelkät pelaajat ajattelin ostaa. En tiedä tietääkö mies edes että siihen saa ihan oman joukkueensa pelaajat hankittua niin vitsinä ajattelin ne nyt hommata :) Juhlat on kesällä, joten ihan lätkämatsia ei sillon voi aatella.
Ja muutenkin haluisin että se olis jotain mitä me ei normaalisti niin hirveesti tehdä tai ole.

No mitä muuta harrastaa?

kerää selviytymispakkaus.
80-luvun hittejä (tiimarista, tokmannit jne, 5e levyt 80 luvun hittejä),
pieni "nasaus" pullo kolmenympi pahimpöiin kriisi hetkiin,
lempi karkkipussi/ suklaalevy,
jeesusteippiä repsottavien ruumiinosien sekä ryppyjen oikomiseen,
jne jne...

Terveyteen liittyvät jutut ovat aina hyvä juttu. Minä olen viimeaikoina antanut lahjaksi kaikille merkkipäivänä tai jouluna: akusandaalit ja kovin ovat olleet tyytyväisiä jok' ikinen. Postitiivista kommenttia on tullut paljon. Eikä ihmekään, itse olen oikea akusandaalit -friikki eli 100% vakuuttunut niiden tehosta hyvinvoinnin edistämiseen.

Mulle ei ole juurikaan jääneet mieleen ne lahjat. Mutta sen muistan, että juhlat olivat mahtavat, ja oli ihanaa, että niin moni rakas ystävä tuli paikalle!

Ai niin, itse asiassa kukista muistan kovasti iloinneeni!

Mietin ensin, että sainko 30v. lahjaksi jotain...lahjat kuuluu lapsuuteen ei 30 v. tartte enää lahjoja... mutta sitten muistin, että sainhan mä melkein omana 30v. synttäripäivänäni toisen lapsen, sitä ei vain voi toiselle lahkaksi antaa, mutta ehdottomasti _paras lahja se on silti.

Mä annoin miehelle kultasepänliikkeestä ostetun kellojensäilytys rasian johon kaiverrutin tekstin, tein hänelle luksusillallisen drinksuineen ja hemmotteluhieronnan, lisäksi tein"tatuointilahjakortin" (500euroa kartonkikorttin), kun oli haaveillut eräästä tatuoinnista. Ei hän raaskinut tatuointia ottaa, käytti sen 500 sitten myöhemmin tietokoneeseen.
Tuolloin hän oli niin otettu että oli tippa linssissä ja sanoi että oli niin ikimuistoinen ettei unohda ikinä ja sanoi että kun minä täytän 30v järjestää jotain mikä vuorostaan vie minulta jalat alta. Meillä on 5 vuotta ikäeroa ja omana 30v päivänä olin 8 kuulla raskaana odottaen toista lastamme. Edes pieni hemmotteluhetki, vaikka hieronta olisi ollut ihana kun fiilis ja olo oli tukala mutta mä en saanut mitään. Yhtään mitään. Mies sanoi että hän ei ostanut mitään kun en halunnut mitään. Sanoin että toivoinhan esim. hierontaa kun selkäni on kipeä ja vaikka suklaata. Hän sanoi että ei hän rupee hierojille rahaa hassaan ja meillä on jäätelöä pakkasessa(n) Ja että ei hänkään saanut mitään omana 30v päivänä.

Tuo viimeisin satutti eniten. Toisaalta, ikimuistoinen päivästäni tuli, mutta ei hyvällä tavalla. Olin ensin jopa varma että mies huijaa ja odotuttaa iltaan tms. mutta ei. Ikinä ei tullut mitään.
Kun kysyin että eikö hän todella muista omaa päiväänsä ja kerroin mitä silloin annoin/tein hän väitti ensin ettei muista moista ja sitten että se oli joku muu kerta:confused:

Mä annoin miehelle kultasepänliikkeestä ostetun kellojensäilytys rasian johon kaiverrutin tekstin, tein hänelle luksusillallisen drinksuineen ja hemmotteluhieronnan, lisäksi tein"tatuointilahjakortin" (500euroa kartonkikorttin), kun oli haaveillut eräästä tatuoinnista. Ei hän raaskinut tatuointia ottaa, käytti sen 500 sitten myöhemmin tietokoneeseen.
Tuolloin hän oli niin otettu että oli tippa linssissä ja sanoi että oli niin ikimuistoinen ettei unohda ikinä ja sanoi että kun minä täytän 30v järjestää jotain mikä vuorostaan vie minulta jalat alta. Meillä on 5 vuotta ikäeroa ja omana 30v päivänä olin 8 kuulla raskaana odottaen toista lastamme. Edes pieni hemmotteluhetki, vaikka hieronta olisi ollut ihana kun fiilis ja olo oli tukala mutta mä en saanut mitään. Yhtään mitään. Mies sanoi että hän ei ostanut mitään kun en halunnut mitään. Sanoin että toivoinhan esim. hierontaa kun selkäni on kipeä ja vaikka suklaata. Hän sanoi että ei hän rupee hierojille rahaa hassaan ja meillä on jäätelöä pakkasessa Ja että ei hänkään saanut mitään omana 30v päivänä.

Tuo viimeisin satutti eniten. Toisaalta, ikimuistoinen päivästäni tuli, mutta ei hyvällä tavalla. Olin ensin jopa varma että mies huijaa ja odotuttaa iltaan tms. mutta ei. Ikinä ei tullut mitään.
Kun kysyin että eikö hän todella muista omaa päiväänsä ja kerroin mitä silloin annoin/tein hän väitti ensin ettei muista moista ja sitten että se oli joku muu kerta
Tosi kurjaa Tuo ei muutu paremmaksi, sen olet varmaan huomannut. Itsekin miehelleni mieluisan elämyslahjan yllätyksenä annoin ja tippa linssissä kiitteli, mutta mulle hän ei osaa mitään lahjaa miettiä. Toivoisin saavani jotain yllätystä myös joskus, mutta ei tule...Ja jos en itse kerro tarkkaan! mitä haluan, en saa mitään. Toisaalta sitten olisi ihan sama vaikka itse hakisin lahjan itselleni.

Yhteistyössä