HEI!! En oikein muutakaan keksinyt, kamala olo..Kesäk. 06 jälkitarkastuksessa otettu papa näyte 2 luokkaa ja kondyloomaa, sanottiin et 6 kk päästä kontrolliin. No tänä aaamuna sitten sain tietää et papa kokeen tulos pahentunut ( en älynnyt kysyä mitä luokkaa ) ja lähete tulee koepalan ottoon..Pelottaa aivan hirveästi että mulla on syöpä tms.. Lääkärin puhelua tässä odotan kauhulla..lasten takia pelottaa aivan kamalasti, mitä niille tapahtuu jos mulle käy huonosti?? 3,5vuotias lapsi edellisestä suhteesta ja nyt 9kk nuorimmainen ja ollaan onnellinen perhe. Esikoisen " isä " ei ole hirveästi pitänyt yhteyttä, pelkään että vie lapsen väkisin omasta perheestä jos minua ei enään joskus ole olemassa.. En ole ainoa varmaankaan näiden ajatuksieni kanssa..
Juuri sain tietää et papa koe oli 4 luokkaa.. Lähete laitettu eteen päin..toivottavasti se tulee pian, eihän tätä kestä..<br><br>
Juuri sain tietää et papa koe oli 4 luokkaa.. Lähete laitettu eteen päin..toivottavasti se tulee pian, eihän tätä kestä..<br><br>